Надії на те, що після прийняття закону про скасування акцизу на ввіз вживаних автомобілів, кількість ввезених машин суттєво зросте, з тріском провалилися.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНавпаки, через ряд причин цей обсяг буде ще меншим, ніж у 2015 році. Про це на прес-конференції заявив генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів та дилерів (ВААІД) Олег Назаренко, повідомляє "Укрінформ".
За його словами, законодавці не врахували такі фактори, як зубожіння населення та зниження в середньому на 20 % цін на вживані авто за останні три роки на внутрішньому ринку.
Назаренко пояснив, що зараз українці стали продавати більше автомобілів через девальвацію гривні й здорожчання пального. Крім того, на ринку повно машин, завезених з окупованих територій.
Читайте також: Порошенко дозволив українцям купувати дешеві іномарки за кордоном
Очільник ВААІД звернув увагу і на той факт, що нині діючі законодавчі норми в Україні далекі від реалій ринку вживаних авто у Європі. Мовляв, наприклад, у Німеччині середній вік вживаного автомобіля – 7–8 років, проте за нашими законами, можна ввозити автомобілі не старіше п'яти років, ціна яких і так висока.
Щоб покращити ситуацію, необхідні фіскальні послаблення. Якщо зараз українець може вивезти не більше 10 тисяч євро, яких недостатньо, аби придбати путній автомобіль, то в подальшому слід підняти поріг такого обмеження.
Другим кроком, на думку Назаренко, має стати скасування податків на ввезення автомобілів, оскільки вони складають третину від їхньої вартості. Цілком вистачить символічного єдиного податку.
Як писав "Знай.ua", новопридбане авто тепер можуть відібрати без жодних пояснень.Причина такої "сваволі" виконавчих органів – недоліки системи реєстрації автомобілів.