У сучасному світі при розробці автомобіля не обійтися без комп'ютерного моделювання, але жоден комп'ютер не в силах виявити потенційні недоліки в безпеці машини. Виявити всі слабкі місця моделі можна лише в "бойових" умовах, тому найбільші автогіганти щорічно розбивають кілька сотень машин, щоб переконатися в їх надійності. Всі відомі автобренди мають полігони для всебічного випробування своїх виробів на міцність, є і незалежні лабораторії.

Для того щоб дізнатися, як проходить цей процес, відвідаємо краш-центр ADAC в баварському місті Ландсберг. Центр акредитований і відповідає вимогам Euro NCAP - Європейського комітету з проведення незалежних краш-тестів авто з оцінкою активної безпеки і пасивної безпеки.

На сьогоднішній день всі автомобілі випробовуються по одному з двох сценаріїв аварій - європейському Euro NCAP і американському NHTSA.

Лобова зустріч машини з перешкодою лідирує за кількістю постраждалих. На жаль, навіть суворі тести з обома версіями багато в чому є штучними і часто не дають об'єктивної оцінки безпеки. Зокрема, авто тестують тільки на певній швидкості, і тести не дають відповіді, якою буде деформація при більш високих або більш низьких швидкостях.

Читайте також: У Києві тимчасово закриють три маршрути тролейбусів

Популярні новини зараз
Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи ПриватБанк без розбору блокує платежі українців: покупки перетворилися на "лотерею" Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто
Показати ще

Також подібні тести не розглядають ситуації зіткнення легкової машини з великогабаритним транспортним засобом: автобусом, тягачем, вантажівкою.