Під час недавнього візиту Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна в Іллічівський порт причали підприємства були напівпорожні і наочно продемонстрували плачевний стан державної стивідорної компанії. Побоюючись того, щоб Володимир Омелян не побачив і порожні складські майданчики, порт йому показали лише з боку моря. Зустріли Міністра на п'ятому (поромному) терміналі, посадили на буксир і провели по акваторії Іллічівського порту, після чого високопоставлений чиновник відбув з території підприємства, завершивши свій візит.

Очевидно Міністр і сам не вважав за потрібне витрачати свій час, щоб вислуховувати порожній доповідь директора Іллічівського порту і при цьому оглядати всю територію підприємства, яке за неповний 2016 рік через лідерів галузі поступово перетворилося в відстале. Адже на стіл в Міністерстві Володимиру Омеляну щомісяця лягає звітність про фінансово-економічної діяльності Іллічівського порту, де показники гнітючі і говорять самі за себе.

Для керівника галузі реальні цифри - це більш вагомий аргумент, ніж слова директора ДП "ІМТП" Сергія Крижанівського. За підсумками другого кварталу поточного року порт зі збитками і в липні-серпні та ж тенденція. Про провальних показниках за перше півріччя повідомляли "Подробности". Однак прес-служба підприємства посилено рапортує про міфічних досягнення команди менеджерів під керівництвом Сергія Крижанівського.

На жаль, директор Іллічівського порту Сергій Крижановський не відрапортував Міністру про те, що на серпневій конференції трудового колективу йому, як керівнику, делегати-портовики не змогли поставити навіть оцінку "незадовільно". Вони були змушені просто взяти до відома інформацію про "ефективної" роботи керівництва підприємства за перше півріччя 2016 року Про задовільною оцінкою не може бути й мови також і за підсумками роботи Іллічівського порту за 9 місяців. А цей звіт працівники порту повинні будуть почути від директора ДП "ІМТП" вже дуже скоро на майбутній Конференції трудового колективу.

Портовики реально оцінюють стан справ порту, де в три рази впала грузопереробка і доходи, зазначають в ЗМІ. тепер справа за кадровими рішеннями Міністерства інфраструктури України. І правильно прийняти їх допоможуть документи звітності про господарсько-економічної діяльності ДП "ІМТП". З них видно, що керівництво Іллічівського порту на чолі з Сергієм Крижанівським, не може забезпечити виконання Фінансового плану. Це впевнено веде найбільшого державного стивідорного оператора в прірву, з якої Іллічівський порт з великими труднощами вдалося витягнути кілька років тому.

Популярні новини зараз
ПриватБанк звернувся до власників пенсійних карток: як уникнути затримок із виплатами Усього 30 гривень, і ти на зв'язку: у Vodafone підказали, як можна заощадити Українцям кардинально змінять правила оплати комуналки: до чого готуватись Не дуже "стародавня", але безбожно дорога: як виглядає монета в 50 копійок, яка може озолотити
Показати ще

У профільному Міністерстві знають і про те, що наростає невдоволення в трудовому колективі, що перестав отримувати премії, які виплачували, коли Іллічівський порт в 2014-2015 роках займав лідируючі позиції в галузі. Портовики добре пам'ятають обставини, при яких в Іллічівський порт прийшло нове керівництво і що цьому передувало.

"У Міністерстві явно розуміють тяжке становище Іллічівського порту і знають про професійну неспроможність команди Крижанівського. Швидше за все Міністр давно б вжив заходів, просто не хоче вступати в конфлікт з губернатором Одеської області Михайлом Саакашвілі, який є покровителем Сергія Крижанівського і в минулому році зробив все, щоб він став директором ", - нарікають працівники порту.

Кадрові рішення будуть прийняті Міністром інфраструктури України, можливо, вже дуже скоро, інакше, на думку портовиків, найближчим часом йому самому доведеться налагоджувати роботу підприємства і розбиратися з накопиченими проблемами.