Перед сезоном літнього відпочинку кожен обирає на свій смак: країну, компанію, готель. Планується все до дрібниць.

У світі набирають популярності нові течії нестндартного туризму, на які люди охоче змінюють звичайний пакет послуг від туристичної агенції.

До переліку найцікавішого відпочинку увійшли:

1.Екологічний туризм.

Прихильники такого туризму духовно збагачуються від спілкування з природою наодинці. Основна мета - споглядати з безпечної відстані і не нашкодити. Існує навіть міжнародне співтовариство екологічних туристів, які хочуть під час відпочинку приносити користь навколишньому середовищу.

Популярні новини зараз
В Україні змінять формат індексації пенсії: до чого готуватись Пенсіонерам удвічі підвищили вікову доплату: хто отримає більше грошей Торкнеться всіх, хто має свою квартиру чи будинок: українців почали викликати до податкової – з чим це пов'язано Гроші прийдуть окремо від пенсії: українці можуть отримати допомогу, про яку мало хто знає - інструкція
Показати ще

Читайте також: Більшість українських туроператорів працюють нелегально

Втім, еко-туризм може бути вельми екстремальним. Тому треба зважуватись на нього в разі гарної фізичної витримки.

2. Індустріальний туризм або urban exploration

Це вид туризму, який засновано на міських дослідженнях. Індустріальні туристи вивчають метро і підземні комунікації, руфери, які гуляють по дахах, і сталкери, які проникають на занедбані об'єкти, причому не тільки промислові.

3. Бекпекер-туризм

Бекпекінга передбачає максимально економну подорож. Впізнати бекпекерів можна по рюкзаку за спиною (іноді на грудях) і путівнику Lonely Planet в руках. Бекпекери їздять автостопом або на громадському транспорті, ночують в хостелах. У розвинених країнах для такого туризму відведено спеціальний час - gap year.

4. Космічний туризм

Подорожі в космос – найдорожче задоволення .Наразі держмонополії на космос в минулому, приватні компанії будують свої космодроми і космольоти, а деякі вже продають квитки на майбутні суборбітальні польоти.

5. Сільський туризм

Замість будильника - півні, замість кавомашини в офісі - корова, яку потрібно доїти, а замість гумових овочів з супермаркету - свіжі продукти прямо з грядки. Деякі компанії фокусуються на окремих регіонах, інші організовують пригоди на будь-який смак у всіх куточках світу. Наприклад, слоган індійської компанії Agri Tourism говорить: "Щоб змінитися, потрібно повернутися до коріння", повідомляє ubr.ua.