На шляху до відкриття нових технологій, які ми тепер використовуємо щодня, винахідникам минулих часів довелося пережити чимало невдач.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЛегший за повітря. Цю дивну повітряну кулю під назвою "вакуумний дирижабль", винайшли в 1670 р. Вона представляв собою вітрильний човен, прикріплену до чотирьох мідних куль, які наповнювалися воднем або гелієм. Священик на ім'я Франческо Лана де Терзі думав, що цей човен зможе літати. Він навіть додав весла. Однак, до його винаходу ніхто всерйоз не поставився.
Прототип велосипеда. Назву "велосипед" придумали у Франції в 1860-х роках. Але до цього, в 1818 барон Карл фон Дрез винайшов дрезину. "Конячка" або "коник", так її називали, вона була першою самохідною машиною, запущеною в масове виробництво. Влітку 1819 роки, машина здобула велику популярність, хоча у неї не було навіть педалей. Джон Кітс писав, що це була "чергова пустушка пристрій з колесами, на який сідаєш верхи, як на коня, відштовхуєшся ногами, руками тримаєшся за колесо управління. Воно долає сім миль в годину". Дрезини втратили популярність після того, як в містах стали забороняти їхнє використання, та й заможні власники "конячок" стали скаржитися на те, що швидко зношуються їхні нові чоботи, стираючись об землю, коли вони намагалися пригальмувати "конячку".
До появи автомобілів. "Ластівка" представляла собою гігантське колесо і нагадувала колісницю, вона була оснащена також меншими колесами і в неї запрягали коня. Її винахідник, польський інженер по імені Барок, стверджував, що його новий транспортний засіб може обігнати поїзд, але ніхто ніколи так і не спробував це зробити. "Ластівка" була сконструйована десь в 1870.
Велосипед, що рухається по телефонних дротах. Велосипед, який їздив над землею, був створений в 1885 році американським винахідником С. Т. Хакенбергером. Велосипед був оснащений невеликим електромотором і кріпився до телефонного кабелю над ним. Винахід не просунувся далі випробувальної стадії, ймовірно, тому що ніхто не хотів впасти з такої великої висоти.
Квадроцикл, оснащений кулеметом. Фредерік Річард Сіммс був типовим представником вікторіанської епохи. Він народився в багатій аристократичній родині, відкрив водоспад, коли ходив до Альп, і провів більшу частину свого життя, займаючись винаходами, веденням бізнесу, і проектуванням транспортних засобів. Сіммс придумав слова "бензин" і "автомобіль", заснував Королівський автомобільний клуб та Товариство виробників і продавців автомобілів. У 1899 році він сконструював перший "озброєний автомобіль". Квадроцикл був оснащений кулеметом "Максим", 1000 патронами, броньованим щитом, палива вистачало на 120 миль.
Небесний велосипед. Аеродром МакКук в штаті Огайо бачив дуже багато експериментальних літальних апаратів, які намагалися злетіти з його злітно-посадочних смуг. Спочатку він належав військам зв'язку США, а потім з 1917 по 1927 - американським Військово-Повітряним Силам. Поряд з випробуваннями дивного літаючого велосипеда, МакКук пережив вильоти на ранню обробку посівів, випробування герметизації літаків, перші випробування на використання посадочних вогнів, і стрибки парашутистів, які відчувають вільне падіння.
Мотоколесо. У 1931 році швейцарський інженер М. Гердер створив ось такий мотоцикл. Він котився по монорейці, вмонтованій в велике колесо з товстої цільної гумової шини. Тут на фото він відправляється з Франції до Іспанії на своєму творінні.
Зависаючі платформи. Бажаючи зробити свій внесок у військові технологічні досягнення, науково-дослідний відділ військово-морського флоту США створив "літаючу платформу" в 1950-і роки. Тут на фото вона зображена під час свого першого випробувального польоту в 1955 році.