Керівництво Прем'єр-ліги готує ребрендинг. Причина його в тому, що у футбольного турніру закінчується контракт з одним з головних спонсорів. Про це повідомляє видання Daily Mail.

Власники компанії Barclay's побоюються, що англійська Прем'єр-ліга потребує значного збільшення спонсорських коштів при укладенні договору на новий термін. Причина в тому, що телеканали Sky і BT Sport виклали величезні гроші за показ матчів. Вони заплатили загалом більш п'ять мільйонів фунтів.

Поточний контракт з АПЛ закінчується в цього сезону. Він передбачає виплату спонсором 40 мільйонів фунтів щороку. Це становить 53,4 мільйона євро.

Читайте також: Хачеріді відмовив "Евертону"

Банкіри відмовилися від ідеї продовжувати контракт з футбольною лігою. Уже в сезоні-2 016/17 найбагатший чемпіонат у світі залишиться без титульного спонсора. Тому керівництво Прем'єр-ліги вибере креативне агентство. У січні воно займеться створенням нового логотипу. Він не повинен буде в підсвідомості уболівальників асоціюватися з Barclay's.

Популярні новини зараз
З 1 вересня стартує виплата нової допомоги Ощадбанк блокує соціальні рахунки: названо причини Знайдете - розбагатієте: радянський годинник, який коштує цілий статок, навіть якщо зламаний Виплати на дітей надійдуть за новими правилами
Показати ще

Лев уже протягом багатьох років символізував англійську футбольну лігу. Тепер же він зникне з герба.