Стало відомо про те, що мер міста Дніпро, Борис Філатов запропонував перейменувати одну з вулиць міста на честь олігарха.

Таким чином, повідомляється, що кілька днів тому, Дніпро накрила погана погода, були сильні пориви вітру, які завдали шкоди місту. Кілька вулиць були просто затоплені.

Только что городской голова Днепра официально подал в городскую комиссию по топонимике ходатайство о переименовании...

Geplaatst door Borys Filatov op Maandag 15 juni 2020

Це стало однією з головних тем для обговорення в мережі. В деяких співтовариствах все ж перебільшували стан, але, все ж, проблема є. наприклад, писали, що на вулиці Короленка знесло повністю бруківку. І ось, мер міста Борис Філатов не став мовчати, а прямо відповість на такі заяви.

Популярні новини зараз

Українцям пророкують "червону" зону на Новий рік та Різдво: що буде заборонено під ялинкою

Ксенія Мішина вразила виглядом після примирення з Еллертом: "Обличчя в кров"

Рідкісну праворульну "Волгу" від ГАЗ-21 відшукали за кордоном: справжня "чорна блискавка"

Колишній Ані Лорак Юрій Фальоса пошкодував про витрачені на співачку гроші: "Їй купували прокладки, бензин, білизну..."

Показати ще

«міський голова Борис Філатов офіційно подав у міську комісію з топоніміки клопотання про те, щоб перейменувати вулицю Короленка у глухий кут Коломойського. Також шановним членам комісії на вибір запропоновано ще кілька варіантів того, як можна назвати вулиці: «Вулиця Смытая» і «Балка медіахолдингу УНІАН і 1+1». З розміщенням на фасадах барельєфів з зображенням всіх журналістів — авторів фальшивок. Комісії було запропоновано провести в Дніпрі широкі громадські слухання серед мешканців територіальної громади з метою обговорення нових назв», — пише мер міста Дніпро на своїй сторінці.

У публікації також доклали і тест звернення до комісії.

Нагадаємо, раніше Борис Філатов пригрозив конкурентам на виборах.

Як повідомляв портал Знай.иа, Борис Філатов зробив звіт про виконану роботу за карантин.

Також Знай.иа писав, що Борис Філатов прокоментував плачевний стан української інфраструктури.