Російські окупанти своїм "будівництвом століття" Кримського мосту заважають не лише судноплавству, а й шкодять довколишньому середовищу.

Зараз Керченський підхідний канал стрімко міліє, що може становити загрозу для судоплавства каналу. Інформація підтверджується даними про фактичні глибини акваторії порту Керч, що надходять з капитанії, повідомляє проросійський сайт Керч.ФМ.

За останною інформацією, Керченський підхідний канал восени 2015 року дозволяв проводити в Торговельний порт судна з осадкою до 8 метрів, а в січні 2019 року прохідна осадка суден зменшилася до 4.9 метрів.

"Цей процес різко активізувався після початку будівництва Кримського мосту. У вище зазначеному проміжку часу капітаном порту кілька разів коригувалися прохідні осади судів, причому тільки в бік зменшення. На думку фахівця, який пропрацював в портах Керчі майже два десятки років, замулювання каналу - природний процес," - йдеться у повідомленні.

Крім того, зазначається, що в "нульових" роках очищення каналу була дуже рідкісною і дорогою процедурою. Ситуація компенсувалася повільним мулом.

Популярні новини зараз
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити" Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень Десятки тисяч українців залишилися без "броні" від мобілізації: за які порушення призиватимуть Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Показати ще

Тож після початку будівництва Кримського моста в кінці 2015 року замулювання стрімко зросло, через зміни гідродинаміки в Керченській протоці. Потік води з Азовського моря виносить пісок і мул, який не може повністю пройти повз опори мосту. Створюється ефект "гребінки". Потік води прагне обійти міст і мул заноситься в акваторію Керченської бухти, яка починає активно міліти.

"В принципі, якщо регулярно чистити канал, то судноплавство можна врятувати. Однак даний ефект також спостерігається в самій Керченській протоці. За останні роки там відразу кілька суден сіли на мілину на фарватері з Кавказької сторони в тих місцях, де раніше вони вільно проходили", - пояснив експерт. Також він підкреслив, що зменшення прохідної осадки дуже негативно впливає на можливості портів.

Нагадаємо, в окупованому Криму знову стався інцидент на "будівництві століття". На окупованому півострові та зі сторони російської Тамані обвалилися штучно створені насипи. Причиною стали сильні снігопади, які обрушилися на Крим.

Як повідомляв "Знай.ua", Зеленський показав українцям свою декларацію: вілла в Криму і чималий автопарк.

Раніше "Знай.ua" писав, що Україна забере у Росії Кавказ і Кубань силою. З історією не посперечаєшся.