Здавалося б людство вже не зможе побачити давно вимерлі види унікальних тварин. Проте технології не стоять на місці. Учені вже давно збирають ДНК зниклих видів. Як заявляють дослідники через якихось 20-30 років наука буде здатна воскресити зниклих тварин.

Мамонт

Зникли шість тисяч років тому. Зараз фахівці на повному серйозі займаються проектом з відродження мамонтів. Вже в наступному році створений в пробірці зародок підселили до сурогатної матері, слонихи. За підрахунками вчених, виношування дитинчати займе не менше 2 років.

Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає

Тасманський тигр

У минулому столітті люди знищили цей вид, а в цьому вирішують, як його відродити. Біологи з Кембриджа збираються спокутувати провину людства перед цим видом —тасманійський диявол з'явиться вже до 2020 року.

Піренейський козеріг

У 2000-му році помер останній представник екзотичних козерогів. У минулому році вченим вдалося виростити реальний клон. Правда, малюк прожив всього 7 хвилин. Але фахівці вважають, що зможуть вивести абсолютно здорову тварину.

Шаблезубий тигр

Це перша тварина на планеті, яку знищила людина. Приблизно 11 тисяч років тому наші далекі предки винищили їх. Нещодавно підходящі для клонування останки виявили в Каліфорнії: проект з відтворення виду йде вже повним ходом.

Гігантський лінивець

На сучасного зовсім не схожі. Вчені запевняють, що до кінця 2023 року гігантські лінивці можуть з'явитися в зоопарках всього світу. Залишилося створити штучну матку відповідних розмірів.

Шерстистий носоріг

Під час арктичної експедиції біологів з Нантакета вдалося знайти останки ДНК шерстистого носорога. Питання відновлення цілого виду тепер впирається тільки у фінансування проекту.

Ірландський лось

Зразків ДНК збереглося достатньо, вимерлу під час Льодовикового періоду тварину можуть воскресити в найближчі роки.

Дельфіни Байджі

Сьогодні вчені вирішують одночасно два питання: як відновити зниклий вид і де знайти йому новий ареал проживання.

Морська корова Стеллера

Експедиція знаменитого Вітуса Берінга виявила цей вид в 1741 році. Вже до 1752 морська корова Стеллера була повністю знищена людиною. На щастя, кісток морського створіння залишилася маса і тепер у нас є шанс загладити свою провину перед живою природою.

Нагадаємо, група вчених із різних університетів встановила справжню причину вимирання Homo floresiensis або так званих хоббітів.

Як повідомляв портал "Знай.uа", далекі предки залишили свій унікальний відбиток на тілі сучасної людини.

Також "Знай.uа" писав, група вчених, які в Японії досліджували колонії термітів зробили приголомшливе відкриття про спосіб розмноження цих тварин.