Дослідники виявили десять личинок раніше невідомого виду вошей, котрі паразитували ще за часів динозаврів. Доісторичні комахи збереглися завдяки бурштину, їх вік становить приблизно 100 мільйонів років. Дивовижна знахідка була виявлена в провінції Качин на півночі М'янми.

Всього дослідники виявили десять личинок раніше невідомого виду, які відмінно збереглися завдяки бурштину. Паразитам дали назву Mesophthirus engeli. У природних капсулах "часу" також залишилися частинки динозаврів, кров'ю яких воші харчувалися.

Воші, фото: lenta.ua

Вчені припускають, що комахи пили кров літаючих істот, оскільки в зразках виявили сліди пір'я. Раніше археологи вже знаходили таких членистоногих, але ті існували лише на суші.

"Майже все видно": Дорофєєва влаштувала фотосесію в дуже маленькому купальнику

Курс валют на 23 січня завдасть клопоту українцям

Монстра з тисячолітньою історією виявили в Антарктиді, як виглядав небачений звір

Boeing 737 авіакомпанії Ryanair спалахнув, як факел в повітрі: перші кадри з літака

Існує думка, що Mesophthirus engeli еволюціонували разом з джерелом харчування і змогли міцно зчіплюватися з жертвою завдяки зміненим щупальцям. На жаль, вчені повністю спростували можливість взяття зразка ДНК динозаврів з вошей, оскільки за мільйони років молекули повністю розпадаються. Це є неможливим навіть теоретично.

Нагадаємо, раніше мурахи-зомбі, рослини-паразити і невідомі племена: у джунглях Амазонки знайшли рештки загадкової цивілізації