Дослідники виявили десять личинок раніше невідомого виду вошей, котрі паразитували ще за часів динозаврів. Доісторичні комахи збереглися завдяки бурштину, їх вік становить приблизно 100 мільйонів років. Дивовижна знахідка була виявлена в провінції Качин на півночі М'янми.

Всього дослідники виявили десять личинок раніше невідомого виду, які відмінно збереглися завдяки бурштину. Паразитам дали назву Mesophthirus engeli. У природних капсулах "часу" також залишилися частинки динозаврів, кров'ю яких воші харчувалися.

Воші, фото: lenta.ua

Вчені припускають, що комахи пили кров літаючих істот, оскільки в зразках виявили сліди пір'я. Раніше археологи вже знаходили таких членистоногих, але ті існували лише на суші.

Існує думка, що Mesophthirus engeli еволюціонували разом з джерелом харчування і змогли міцно зчіплюватися з жертвою завдяки зміненим щупальцям. На жаль, вчені повністю спростували можливість взяття зразка ДНК динозаврів з вошей, оскільки за мільйони років молекули повністю розпадаються. Це є неможливим навіть теоретично.

Українець прославився у всьому світі завдяки ажурним яйцям: "Волинський Фаберже"