На місце Іраклія Езугбая, який вчора подав у відставку з посади директора з логістики та комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» у зв'язку з тиском на компанію і гальмуванням реформ, можуть призначити Сергія Підгородецького.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це повідомляють ряд експертів і телеграм-каналів
Сергій Підгорецький на даний момент є головою експертної групи при тимчасовій слідчій комісії Верховної Ради з розслідування ситуації в Укрзалізниці, яка минулого тижня замість оцінки зловживань в 2017-2020 роках звернулася із запитом до Кабміну дати оцінку діяльності нинішнього глави УЗ Володимира Жмака, який був призначений на цю посаду лише в кінці 2020 року.
У 2018-2019 рр Сергій Підгородецький був директором Центру транспортної логістики (ЦТЛ) Укрзалізниці, після чого був знижений до заступника директора і покинув компанію в 2019.
Сергій Підгородецький відомий тим, що скасував роботу автоматичної системи розподілу вагонів Укрзалізниці, що дозволило йому з іншими чиновниками компанії незаконно збагатитися. Схема проста – якщо вантажовідправник платив " винагороду "співробітникам ЦТЛ і УЗ за" вирішення питання " із забезпеченням парком, він отримував порожні вагони під навантаження, якщо ні, - залишається без вагонів.
Нагадаємо, 11 березня директор з комерційної роботи та логістики АТ "Укрзалізниця" Іраклій Езугбая заявив про свій відхід з компанії. Рішення прийнято у зв'язку з тиском на правління і блокуванням реформи держмонополії.
За його словами, компанія до моменту приходу нового правління на чолі з Володимиром Жмаком, перебувала в жалюгідному фінансовому становищі. "Ми отримали організацію в глибокому занепаді, на жаль, побачили повне виснаження активів, побачили значний негативний фінансовий результат. За 6 місяців, які ми тут провели, ми змінили тенденцію падіння вантажів і показали хороші результати в 4 кварталі, запланували бюджет 2021 року, який повинен вивести "Укрзалізницю на позитивний фінансовий результат. Ми показали, як може працювати залізниця України для зростання економіки. Будь-який місяць, коли ми відкладаємо реформу компанії, призводить її до занепаду", - зазначив він.
Як повідомляли ЗМІ, наприкінці грудня 2020 року правління УЗ заявило про старт реформування компанії та створення окремих бізнес-вертикалей. Відповідне рішення підтримало Міністерство інфраструктури.
На початку лютого наглядова рада АТ "Укрзалізниця" постановила скасувати рішення правління компанії про створення філії вантажних перевезень UZ Cargo, тим самим зупинивши реформу.