Максим Черкашин, волонтер, виклав на своїй сторінці у Facebook скріншоти тендерів, які говорять про те, що місцеві комунальні підприємства почали вкладати кошти у розробку маркетингових стратегій.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКП "Тернопільміськтеплокомуненерго" опублікував тендер на закупівлю послуг з інформаційного висвітлення діяльності на радіо, чим привів увагу не просто звичайних людей, а й інші водоканали.
Максим написав свою посаду з неабиякою часткою іронії і висміяв "маркетингове просвітництво" місцевих КП.
Він щиро розраховує, що таке витрачання коштів справді вимушений захід, тому що зараз багато підприємств намагаються від боргів, від чого вина лягає і на споживачів.
Максим припускає таку причину тендеру:
"Тобто, якщо без висвітлення діяльності КП у 2023 році заробило 100 000 грн., то завдяки реалізації такої стратегії та послуг % прибутку має точно зрости, і явно подвоїти чи потроїти суму, витрачену на маркетинг. По-моєму, досить мудро і ефективно. Залишається почекати і ознайомитися з річним звітом цих КП. Ну чи є інші причини і моя концепція зовсім неправильна."
Проте з'явилися критики в особі "Вінницяоблводоканал", які висловили сумніви щодо таких дій. Вони написали, що до цього маркетинг ніколи не був у пріоритеті у комунальних підприємств.
Нагадаємо, комуналка , субсидії та пенсії: які зміни принесе українцям весна
Раніше ми писали, в воєнний експерт стверджує, що навіть оборонні укріплення в Україні будуються через тендери: "Пиляють бабло і в х*й не дмуть"