Колишній народний депутат Віталій Хомутиннік, підсанкційний російський олігарх Павло Фукс та аграрний рейдер Василь Астіон через підконтрольну компанію “Київметробуд” блокують будівництво метро на масив “Виноградар” у Києві.

Про це пише kp.ua.

“Жителі столичного масиву Виноградар вже зачекалися на нові станції метро, ​​але повноцінне будівництво все ніяк не почнеться. Попередній підрядник – компанія “Київметробуд”, підконтрольна колишньому народному депутату Віталію Хомутиннику та підсанкційному російському олігарху Павлу Фуксу – отримав 4 млрд грн. передплати. Але робіт виконали заледве на третину цієї суми”, йдеться в повідомленні.

Тепер через суд компанія блокує підписання нової угоди для розморожування важливого інфраструктурного проекту. Судове засідання відбувається сьогодні (ось посилання на ухвалу суду), у вівторок, у Господарському суді Києва.

“Поки Хомутинник та Фукс прохолоджуються на середземноморському узбережжі, безпосередньо лобіює їхні інтереси у судах в Україні особисто аграрний рейдер Василь Астіон. Це партнер Хомутинніка, який у лютому 2024 року купив частки у його девелоперському бізнесі. Астіон раніше був помічником Хомутинника як нардепа. Крім того, йому приписують партнерство з Хомутинником у ТРЦ Республіка. При цьому він фронтує операції екс-нардепа як мінімум із 2019 року”, - сказано в матеріалі.

Популярні новини зараз
Немає грошей, але є борг: як ТЦК стягуватимуть штрафи з ухилянтів Важливо для кожного пенсіонера: українців попередили про зміни Уряд готує пенсіонерам несподіваний сюрприз: хто отримуватиме на 2 тисячі більше Душ стане справжньою розкішшю: українців змусять платити по 134 гривні за куб води
Показати ще

Агрорейдером Астіона називають за специфічні методи консолідації аграрних активів у Дніпропетровській області.

“Фукс, у свою чергу, має відомий “пунктик” щодо київського метро: ще у 2018 році він купив компанію Укррослізинг, яка відсудила у Київського метрополітену 1,96 млрд гривень за поставку 100 вагонів у 2010-2013 роках. І усі ці роки частина від 8 грн. за проїзд у столичній підземці кияни та гості міста платять у кишеню особисто Павлу Фуксу”, - додають автори.

“З 2018 року Київметробуд позивається до Київського метрополітену за право і надалі грабувати киян за допомогою кабальних контрактів. І сьогоднішнє судове засідання – частина цього плану. Адже через Астіона, який “веде роботу” із суддями в Україні на користь Фукса та Хомутинника, будівництво метро на Виноградар може бути заморожене на роки”, - резюмують у публікації.