У Києві активно діє "чорний ринок" приватних перевезень, на якому працює близько 5 тисяч нелегальних автобусів і маршрутних таксі. Про це цього тижня повідомив Ігор Ніконов, заступник голови КМДА.

За його словами, тіньовий бізнес заважає нормально розвиватися сумлінним перевізникам.

"Таке явище як маршрутки, є в Україні і в країнах третього світу. Наприклад, у багатьох країнах Африки маршрутки, з потурання властей, створили такий хаос, що вже навіть місцеві не розберуть, який автобус куди йде", - говорить "Знай" Владислав Сова, один із лідерів громадської організації "Рух за реформи".

Читайте також "Київавтодор" високо оцінив свій ремонт доріг

За його словами, у роботі нелегальних перевезень у столиці зацікавлені певному колу чиновників.

Популярні новини зараз
Без води залишаться мільйони? Світлана Гринчук розповіла про масштабний проєкт для Дніпропетровщини, щоб не допустити екологічного колапсу Соцдопомога з 65 років: на які виплати мають право українці Ухилянтам не залишать нічого: заберуть гроші, авто та житло Важливе нагадування для кожного: пенсіонерам поставили жорсткі умови
Показати ще

"Маршрутки забезпечують величезний готівковий обіг грошей. Очевидно, хтось настільки зацікавлений в таких доходах, що навіть не думає рвати порочне коло і замість небезпечних і напіврозвалених автобусів розвивати нормальний муніципальний транспорт. Поки цивілізовані країни роблять переходять на якісні автобуси і тролейбуси, кияни змушені страждати у маршрутках", - вважає активіст.