Коментуючи представлені 12 жовтня результати соціологічного дослідження "Електоральні настрої киян, жовтень-2015", політологи відзначають, що "Феномен Думчева" - це, в першу чергу, продумана і грамотно організована передвиборча кампанія.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦе зазначає політолог, директор Київського інституту мирних досліджень Андрій Мішин "Кияни за кілька місяців майже напам'ять вивчили основні програмні положення "РУХу за Реформи" завдяки більш ніж значній зовнішній рекламі", - говорить політолог.
Читайте також: Сергій Думчев з "РУХ ЗА РЕФОРМИ": На оренді землі Київ щорічно втрачає мільярд гривень
"Але варто додати і ефективну кампанію від дверей до дверей, та адресні проекти, і поштову розсилку, і роботу телефонної лінії. З усіх цих питань бюрократичні та шаблонні дії київської влади значно поступаються команді Думчева. Саме ці фактори і виводять Сергія Думчева у другий тур. Володимир Бондаренко - політик з тридцятирічним минулим і численними скелетами у шафі - сьогодні програє Думчеву навіть по "рідному" Святошинському району. Сан Санич Омельченко, який лише відіграє свої бізнес-інтереси і право бути гуру серед мерів, не бачить свого виходу у другий тур. Так що чекаємо прориву в столичному політикумі і цікавого другого туру", - резюмує експерт.