Світова мережа фаст-фудів KFC вигадала новий маркетинговий хід: вона роздає гнучкі клавіатури для тих, хто полюбляє їсти за комп'ютером.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це пише видання hi-tech.
"Напевно, багато хто стикався з тим, що приймаючи їжу за комп'ютером, вам потрібно почати кнопку клавіатури, але всі пальці вимазані. Приблизно теж саме ми зустрічаємо обідаючи в фаст-фудах. Як правило, там їдять руками і при необхідності відповісти на дзвінок або смс, що не забруднивши екран, неможливо", - ідеться в повідомленні.
Через це, фаст-фуд запустив пілотний проект, роздаючи Bluetooth-клавіатури усім відвідувачам. Він розміщується на підносі замість звичної паперової серветки.
Читайте також: Американка обстріляла McDonald's за відмову в бургері
Клавіатура виявилася досить стійкою до бруду і жиру, до того ж легко чиститься.
Після використання її можна викинути. Але зробити так пропонували тільки в KFC. Клавіатура заряджається, так що більшість відвідувачів забирали її з собою.
Нагадаємо, наприкінці березня всесвітня мережа фаст-фудів Макдональдс оголосила про запуск власної лінії одягу і товарів для дому.
Оригінальну колекцію представили на модному показі "McWalk" у Стокгольмі, Швеція.
До неї увійшли гумові чоботи, одяг, шпалери, ковдри, а також домашній текстиль. На всіх товарах зобразили найпопулярніший бургер компанії - Біг-Мак.
Випуск колекції є частиною великої жартівливої маркетингової акції McDonald's "I'm Lovin It 24". Компанія влаштовувала веселі акції в 24 містах протягом 24 годин. Приміром, в Мадриді з'явився величезний пазл Біг Мак, в Дубаї - Селфі Біг Мака.