У 2015 році майже дві третини українців - 64% опитаних - пережили стресові ситуації. Такі дані опитування, проведеного соціологами КМІС (Київського міжнародного інституту соціології) у грудні минулого року.

Порівняно з попереднім 2014 роком, число українців, які скаржилися на стрес, дещо зросло - з 62% до 64%. А от у 2013 році лише 49% українських громадян визнавали існування стресових ситуацій.

Головною причиною стресу більшість жінок назвали важку хворобу близької людини, а більшість чоловіків - втрату роботи і вимушене безробіття. Як сказано в прес-повідомленні КМІС, порівняно з 2014 роком дещо зменшилося число людей, які пережили стрес унаслідок обстрілів і бомбардувань - із 7% до 6%. Однак, бачимо, зміна незначна.

У 2015 році українці найчастіше переживали дев'ять видів стресових ситуацій: важку хворобу близьких (14% опитаних), відчували свою безпорадність (13%), пережили важку хворобу та операцію (11%), втратили роботу (9%), пережили смерть близьких (9%), втратили віру в людей (9%), втратили віру у власні сили (7%), опинилися без засобів до існування (7%), пережили бомбардування й обстріли (6%).

Соціологи відзначають, що жінки більше за чоловіків переживали стрес: серед опитаних чоловіків 59% визнали стрес, а серед жінок таких було 68%. Найбільше стресових ситуацій пережили жителі Сходу (74%), де головною причиною стресу були збройні дії (27%) і відчуття безпорадності (17%). А от на Заході 67% учасників опитування заявляли про стрес.

Популярні новини зараз

Льоша з "Холостячки" підкорив Буковель з таємничою блондинкою: "Обняв"

Льоша Тригубенко вперше після "Холостячки" з'явився з дівчиною: блондинка з великими очима

Раптово загинув український ведучий: не прожив і половину віку, колеги побиваються

Помер геніальний актор і сценарист Жан-П'єр Бакрі: "Онкологія не пощадила

Показати ще

Читайте також: "Герої року 2015" від "Знай"

До речі, 35% українських респондентів воліють проводити вільний час з сім'єю або друзями, така ж кількість обрала варіант - читати і переглядати соціальні медіа. Про це свідчать дані опитування компанії Nielsen. Більше людей віддає перевагу читанню, ніж перегляду телевізора - 27% і 24% відповідно. Крім того, серед найпопулярнішого проведення часу: готування їжі - 20%, прослуховування музики - 17%, гра в онлайн-ігри - 15%.