Нідерландська пивоварна компанія Heineken випустила соціальну рекламу, якою вирішила об'єднати людей із різними життєвими переконаннями.

"Чи зможуть два незнайомця з протилежними поглядами довести, що їх об'єднує більше, ніж розділяє нас?", - питання на початку ролику.

Heineken розбив незнайомців на пари та запропонував їм разом скласти табурет. Один з партнерів виявився феміністом, інший - противником руху. В іншій парі об'єднались трансгендер із людиною, яка негативно ставиться до зміни статі.

Після спільної роботи учасники описали себе та партнера кількома словами, а також подивились короткі відео, де новий приятель розповідає про своє життя.

"Мене виховували так, що усе чорне та біле. Але життя не чорно-біле", - сказав чоловік трансгендеру, яка підтримала його слова.

Популярні новини зараз
У "Резерв+" з'явилась "мітка ухилянта": як виправити свої взаємовідносини з ТЦК Гроші прийдуть окремо від пенсії: українці можуть отримати допомогу, про яку мало хто знає - інструкція Ухилянтів порадували нововведеннями: без візиту до ТЦК і суттєва знижка Сивина - не перешкода: почалася активна мобілізація українців похилого віку, де знадобляться дідусі 60+
Показати ще

Зазначимо, що ніхто з учасників, почувши історію свого співрозмовника, не відмовився випити з ним по пляшці пива.

"Відкрий свій розум", - заклик наприкінці реклами.

Як повідомляв портал "Знай.ua", Pepsi випустила рекламу з Кендалл Дженнер, яка очолила вуличний протест. Ролик викликав обурення у соцмережах та змусив компанію принести вибачення.