Швейцарський виробник годинників Swatch презентував годинник, за допомогою якого можна здійснювати покупки. На відміну від популярних сьогодні Apple Watch та Android Wear, годинник Bellamy не має виходу до інтернету та підключення до смартфону.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяРіч у тім, що він містить спеціальний слот, куди вставляється мікрочіп з реквізитами банківської карти. Завдяки годиннику можна буде здійснювати покупки у магазинах без картки.
Годинник Bellamy розпочнуть продавати поки лише у Китаї з початку наступного року. Компанія Swatch має угоду з місцевим великим банком та ІТ-компанією, яка допоможе здійснити інновацію.
Китайський ринок був обраний швейцарцями не дарма. Саме у цій країні рівень мобільних покупок виріс на 134% за рік. Вартість Bellamy складатиме 91 долар.
Також керівник Swatch Нік Хайек розповів, чому компанія не обрала свій рідний швейцарський ринок.
"Знаючи, як працюють швейцарські банки, я впевнений, що на впровадження цієї розробки пішли бі місяці, а може і роки", - запевнив Хайек.
Читайте також: Pepsi випустить смартфон в Китаї
Нак Хайек заснував Swatch у 1983 році. Його ідеєю було повернути годинникам простий вигляд та зробити модним використання штучних матеріалів.