Дочірня компанія МТС веде переговори із міжнародними телекомунікаційними операторами про купівлю прав використання їх брендів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це повідомляють "Ведомости", посилаючись на власні джерела.
"Ребрендинг повинен зробити "менш очевидним" зв'язок "МТС Україна" із російською компанією", - йдеться в повідомленні.
Читайте також: В окупованому Криму з'явиться "власний" мобільний оператор
Згідно інформації, ідея ребрендингу виникла близько року тому, але переговори з потенційними партнерами ведуть досі.
Найбільш вірогідний партнером МТС на Україні - британський Vodafone. Переговори також велися з компанією Virgin, проте домовитися не вдалося.
У контексті популярних на Україні антиросійських настроїв бренд МТС "погано продає", розповіла виданню людина, близька до оператора.
Довідка. У 2014 році число абонентів "МТС Україна" скоротилася із 21,7 мільйона в березні до 20,2 мільйона до кінця грудня. Частка оператора на українському ринку за кількістю обслуговуваних sim-карт знизилася за рік з 37 до 34 відсотків.
У "МТС Україна" зниження числа абонентів пояснили приєднанням Криму до Росії, після якого компанія була змушена припинити працювати на півострові.
Нагадаємо, у 2015 році ребрендинг вже провела компанія "Київстар", що входить в Vimpelcom Ltd.). У травні цей оператор представив новий жовто-блакитний логотип кольорів українського прапора.