Киянин Едуард Рудік, 73-річний винахідник і автоконструктор - створює дешеві автомобілі зі склопластику.

Про це повідомляє АвтоПогляд.

Свій перший автомобіль "Пульсар" Рудік створив у 1983 році. На цей автомобіль тоді 43-річному автоконструктору знадобилося 3 роки. Двигун і всі агрегати для хенд-мейд-авто були взяті з моторолера "Тула". Як результат - вийшло авто на двох, здатне навіть плавати по воді. Однак, як зауважує винахідник, спустити його на річку він все-таки не наважився.

Рудік багато подорожував як на мотоциклах, так і на автомобілях. Він організував конструкторське бюро, де працюють 4 людини, які проектують, випробовують машини і агрегати і допомагають втілювати задуми розробника.

Свої автомобілі Рудік створює з пінопласту й склопластику.

Популярні новини зараз
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання "Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки
Показати ще

"Металевих машин не роблю. Всі зі склопластику - він міцний і легкий. Машину роблю півроку. Спочатку малюю профіль на картоні, потім роблю каркас із труб. Наповнюю простір майбутнього авто пінопластом. Із нього металевими тертками витесую, як скульптор, форму. Покриваю рідким скловолокном. Воно застигає і утворює корпус машини", - каже чоловік.

На сьогодні Рудік створив 19 машин, майже всі вони обладнані агрегатами від мотоциклів, тому й дуже дешеві: таке міні-авто може купити кожен. На деякі моделі встановлюються електродвигуни.

Як зазначає винахідник, ці машини - це поєднання простоти мотоцикла та комфорту автомобіля. Двомісні міні-авто дуже маневрені, займають вдвічі менше місця, ніж звичайні, їх можна припаркувати де завгодно. Але в той же час, в такому авто для водія і пасажира тут стільки ж місця, як і в автомобілі середнього класу.

Читайте також: ТОП-10 винаходів волонтерів для АТО

Ще одна перевага таких міні-авто: оскільки вони легкі, в них встановлені менш потужні двигуни, які споживають значно менше палива, ніж машини середнього класу.

"Моя "Ласка", бере 3,8 л бензину на 100 км, важить машина всього 280 кг. Тоді як 1300-кілограмова 5-місцева KIA або Hyundai по місту витрачають 8-9 л пального", - каже Едуард Рудік.

Максимальна швидкість автомобіля зі склопластику - 100-120 км/год, чого цілком достатньо для пересування у місті.

Назви для своїх автомобілів Рудік дає українською та записує їх кирилицею.

"Бурсак" - найдешевший, вартістю 18 000 гривень. Це студентський автомобіль, його двері відкриваються вгору. "Ласка" - найшвидша, спритна, як цей звір. "Сагайдак" - із закрученими бічними стійками у лобового вікна. Вони нагадують формою роги козла сайгака", - розповідає він.

Мрія Едуарда Рудіка - запустити серійне виробництво своїх міні-авто. Однак, за словами винахідника, для цього потрібно 2 мільйони доларів.

"Для моїх машин час ще не настав. Виробництво такого автомобіля не цікавить бізнесменів. Автозавод почне приносити прибуток через 4-5 років", - каже винахідник.