"Манчестер Юнайтед" став найдорожчим футбольним брендом

поділитись

0

200

Англійський гранд "Манчестер Юнайтед", за результатом підрахунків консалтингової компанії Brand Finance, очолив список найдорожчих футбольних брендів у світі.

Про це повідомляє Brand Finance.

Бренд "Манчестер Юнайтед" оцінюється у 1,2 млрд. доларів. На ціну не вплинуло навіть те, що у минулому сезоні клуб не зумів завоювати жодного трофея,а у англійській футбольній прем'єр лізі зайняв тільки четверте місце.

"Манчестер Юнайтед" посунув з першого місця чемпіона Німеччини - мюнхенську "Баварію". Її вартість оцінюють у 933 млн. доларів. Замикає трійку лідерів мадридський "Реал" із сумою у 873 млн. доларів.

Іспанська "Барселона", яка виграла Лігу чемпіонів, чемпіонат та Кубок Іспанії, опустилася на дві позиції і з результатом у 773 млн. доларів, стала шостою.

Читайте також: Я завжди буду володіти "Міланом" – Берлусконі

Каталонців також випередив англійський "Манчестер Сіті" та "Челсі". Їх вартість оцінили у 800 млн. і 795 млн. доларів відповідно.

Варто відзначити, що такий успіх "Манчестер Юнайтед", незважаючи на їх посередні виступи та результати, пояснюється мільйонами шанувальників клубу у Індії, Китаї, Південно-Східній Азії. Тому спонсорів зовсім не лякають останні невдачі "Червоних дияволів".

Автор матеріалу: 
Znaj.ua
Вибір редакції, Техно
19.07.2017
Ексклюзив, Політика, Розслідування
12.07.2017
Колишній воротар збірної України розповів, кого він вважає кращим футболістом світу
0
0
13:44 14.07.2017
Вчителі відмовилися коментувати свою думку стосовно заходу
0
0
21:44 10.06.2017
Календар, результати матчів і турнірна таблиця Чемпіонату світу з хокею 2017
0
0
02:18 22.05.2017
Російські хокеїсти ганебно програли
0
0
12:03 21.05.2017
Онук тренера "Динамо" працює у футбольній школі на півставки
0
0
10:51 13.05.2017