Коментуючи вищеназваний законопроект експерт Юрій Гаврилечко, зазначив, що крім, розширення регуляторних повноважень НБУ, які є факультативними відносно його основної функції (стаття 99 Конституції України), може нести загрози для її належного виконання, що є неприпустимим. Значна частина норм законопроекту не узгоджується з іншими законами або сформульована некоректно, що суперечить конституційним принципам верховенства права та визначенню України правовою державою (статті 1 та 8 Конституції України).
Крім того існує ризик виникнення нових корупційних схем, оскільки він легалізує здійснення ліцензування, перевірок, надання адміністративних послуг на свій розсуд НБУ, не встановлюючи ніяких процедур, або обмежень.
Даний законопроект передбачає масове знищення ринку фінансових послуг та боляче вдарить по гравцям фінансового ринку таким як страхові компанії, кредитні спілки, ломбарди та ін. Таке рішення приведе до монополії НБУ по фінансовим структурам, тобто є ризик перерозподілу ключових гравців та створює відкрите вікно для корупції та тиску на бізнес.