Кандидати у президенти України вирішили не гаяти часу і запустили інформаційну кампанію задовго до виборів, особливо активно – на телебаченні. На це вони не шкодують ніяких грошей, суми у прайсах просто вражають.

За даними Громадського Руху "Чесно", політики здатні витратити десятки й навіть сотні тисяч гривень лише за одну хвилину політичної реклами на рейтингових національних телеканалах – такі розцінки українські медіа сформували напередодні президентських виборів.

Найдорожче доведеться заплатити за вечірній прайм-тайм, найменше – за ефір після опівночі.

Найбільше з-поміж усіх українських телеканалів за показ політичної реклами править ТРК "Україна" Ріната Ахметова. За секунду реклами з 18:00 до 19:00 у будні кандидат у Президенти України має сплатити 5 658 гривень. Тобто ролик тривалістю 30 секунд коштуватиме майже 170 тисяч, а хвилинний – понад 300 тисяч. Найдешевше на телеканалі "Україна" агітувати о 5:00 ранку. У цей час вартість секунди ефіру становить 366 гривень.

Нижчі розцінки має телеканал "Інтер" Дмитра Фірташа й Сергія Льовочкіна. Секунда ефіру з 19:00 до 20:00 коштуватиме кандидату 2715 гривень. Інформація про вартість нічної реклами на "Інтері" відсутня. Судячи з доступних даних, найдешевша реклама на цьому каналі – між 6:00 і 7:00 ранку: за секунду ефіру доведеться сплатити 370 гривень, тобто за ролик на 30 секунд – понад 11 тисяч гривень.

Третє місце за вартістю політичної реклами посідає телеканал "СТБ" медіахолдингу Віктора Пінчука StarLightMedia. Найбільше за рекламу там потрібно віддати в неділю з 20:00 до 22:00, коли секунда рекламного часу коштує 2400 грн. А от з першої ночі до шостої ранку на “СТБ” правлять лише 1,20 грн за секунду. Такі самі розцінки на нічний ефір має й телеканал ICTV. Прайм-тайм там коштуватиме 1478 грн за секунду.

Дивіться: Президентські вибори в Україні: що постять про себе кандидати?

Нагадаємо, шанувальників Зеленського перед виборами чекає потрясіння. Як повідомляв "Знай.ua", скандального авторитета "Наріка" нагородили державною відзнакою. Також "Знай.ua", у мережі порівняли сюжет серіалу "Слуга народу" із передвиборчою кампанією Зеленського.