Член Комітету Верховної Ради з питань транспорту та інфраструктури Олександр Скічко опублікував інформацію стосовно реформи Укрзалізниці. Народний депутат повідомив, що був присутній на засіданні в Міністерстві інфраструктури України, де говорили про перспективи створення мультимодальних логістичних центрів в Україні.

Скічко розповів, що на засіданні були присутні представники міністерства, представник Світового банку Бахер Ель-Хіфнаві, представники бізнесу, члени комітету ВРУ, представники "Укрзалізниці".

Олександр Скічко

Колишній телеведучий емоційно відреагував, коли на запитання представника Світового банку, чому в Україні не з’являються нові логістичні хаби, Антон Соболєвський (директор із стратегічного розвитку УЗ) відповів, що бізнес не має бажання через недостатню кількість товарообігу.

"Ви серйозно? Не через те, що сьогодні процедура отримання дозволів на відкриття такого логістичного центру більше схожа на 12 кіл пекла! Не через те, що за останні 5 років ми спостерігаємо тенденцію до постійного падіння швидкості руху поїздів і вона сьогодні є непристойно низькою? Не через те, що розподілення тяги відбувається в ручному режимі і бізнес постійно скаржиться на корупцію? Не через те, що знос основних фондів складає приблизно 90%? Ні, проблема в недостатньому товарообігу!", - написав Скічко. Олександр Скічко

Популярні новини зараз
Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом "Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей
Показати ще

Олександр Скічко

Олександр Скічко зазначив, що розробляється новий законопроект про залізничний транспорт, який має дати поштовх галузі. Проте, він підкреслив, що "чомусь ніхто не говорить, що у 2009 році (постановою Кабміну #1390 від 16.12.2009 року в рамках програми реформування залізничного транспорту на 2010-2019рр.) вже було затверджено ці РЕВОЛЮЦІЙНІ кроки (які є і в нашому законопроекті 1196-1)".

Народний депутат навів їхній перелік:

  1. Утворення товариства;
  2. Розмежування господарських функцій та функцій державного управління;
  3. Формування вертикально інтегрованих структур за видами діяльності (вантажні перевезення, пасажирські перевезення, інфраструктура, надання послуг локомотивної тяги);
  4. Забезпечення рівного доступу всіх суб’єктів господарювання до інфраструктури;
  5. Ліквідацію перехресного субсидіювання пасажирських перевезень за рахунок вантажних.

Укрзалізниця

"Станом на 2019 рік з вищевказаних етапів виконано лише ПЕРШИЙ пункт "утворення Товариства"!!! Тобто, який би законопроект ВРУ не прийняла, без ефективного управління УЗ справи не буде! Я, як голова підкомітету з питань залізничного транспорту, звертаюсь до керівництва УЗ: що вам заважало проводити цю реформу увесь цей час?", - написав Скічко. Олександр Скічко

Допис Олександра Скічко

Нагадаємо, раніше повідомили, що "Укрзалізницю" буде розділено на три підприємства

Як повідомляв портал "Знай.ua", як проходить процедура повернення залізничних квитків та через скільки часу повертаються гроші

Також "Знай.ua" писав, що Укрзалізниця терміново звернулася до пасажирів