Нагадаємо, Наглядова рада прийняла рішення звільнити Кравцова після засідання Міжфракційного депутатського об'єднання під керівництвом Сергія Шахова, який виступив за техногенну та екологічну безпеку.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВ рамках МДО депутати неодноразово заслуховували звіти залізничників про стан рухомого складу, а також встановлювали факти доведення «Укрзалізниці» до злиднів і збитків.
Як відомо, локомотивний парк «Укрзалізниці» в критичному стані: зношеність становить 98%, 3500 одиниць техніки працює ще з радянських часів, 479 одиниць потребують ремонту. Середній вік локомотивів – 39 років, коли середній термін служби складає 30 років. Чому в «Укрзалізниці» приділяють так мало уваги оновленню старих складів - ще одне відкрите питання.
«Це дешевше і перспективний (модернізація - ред.), - впевнений Сергій Шахов - з урахуванням того, що через 20-30 років на ринку з'являться ще більш продуктивні локомотиви, ніж тим, які зараз купує УЗ. Deutsche Bahn зараз орієнтується на модернізацію свого локомотивного парку, хоче скорочувати споживання електроенергії і продовжити термін експлуатації поїздів на 15 років. Чому у нас сьогодні немає інструкцій для модернізації підприємств УЗ і галузі в цілому?», - запитує нардеп.
«Ми відправили депутатські запити до Президента України, Прем'єр-міністру та профільним правоохоронним органам - і нас почули, профільні міністерства і особисто Президент веде роботу щодо вирішення порушених нами питань. Результат є - керівник УЗ звільнений. Модернізація і збереження робочих місць має стати основою економічної безпеки країни», - резюмував Сергій Шахов.
Які будуть зроблені висновки після робочої зустрічі, стане відомо через місяць - депутати планують ще раз заслухати представників «Укрзалізниці».