Про це повідомляє "Главком" у матеріалі "Залізничний тупик".

Видання зазначає, що на ринку вантажоперевезень залізницею вже не перший місяць відзначають профіцит вагонів, а через падіння промислового виробництва скорочується й завантаження вагонів. Вирішенням проблеми для «Укрзалізниці» могло б стати зниження тарифів на вантажоперевезення, проте на підприємстві навпаки мають намір їх збільшити.

«Всі основні оператори ринку вже переглянули свої прайси, крім самої «УЗ». У державного монополіста розцінки лишаються високими. Тому ключові вантажовідправники дедалі частіше відмовляються від вагонів «Укрзалізниці» на користь приватного парку», - повідомляє Главком.

За інформацією видання, внаслідок цього компанія втрачає частку ринку і заробітки. Зокрема, частка «УЗ» у перевезеннях піввагонами впала з 25% у грудні минулого року до 11% за результатами минулого місяця. Тільки в лютому 2020 р. «Укрзалізниця» вивела у вимушений резерв 19 тис. вантажних вагонів.

Опитані виданням експерти оцінили недоотриманий компанією дохід в 0,4 млрд грн на місяць.

Популярні новини зараз
Мобілізація стане на нові рейки: автоматичні санкції та нові правила відстрочки з 2025 року Краще не беріть 500 гривень у касирів: українців попередили про небезпеку, і навіть банк не допоможе Шахраї масово "чистять" картки українців: у ПриватБанку порадили, як врятувати заощадження В ТЦК поставили крапку у питанні мобілізації 50-річних чоловіків: "Є директива..."
Показати ще

Нагадаємо, раніше міністр інфраструктури Владислав Криклій заявив, що не вдасться обійтися без збільшення тарифів «Укрзалізниці» на вантажоперевезення, зазначивши при цьому, що затвердження нового договору на надання УЗ послуг з організації перевезень вантажів відклали до липня.