Тиск «Укрзалізниці» на бізнес для підписання ним дискримінаційного договору про вантажоперевезення неприйнятний, введення документа в дію необхідно відкласти. Про це заявила президент Асоціації "Укрведтранс", в яку входять оператори вантажних залізничних перевезень, Наталія Петриченко.

«Укрзалізниця» у даному випадку надходить дійсно як монополіст, нав'язуючи умови бізнесу, які абсолютно не потрібні. Договір дійсно не дороблений, договір вимагає суттєвого доопрацювання, тому що окремі його положення суперечать чинним на залізничних адміністраціях правилам статуту залізниць. І це категорично не сприймає бізнес», - сказала Петриченко.

На її думку, введення в силу договору необхідно відкласти і доопрацювати його положення з урахуванням правок, які пропонують учасники ринку.

«Ні в якому разі повинно бути так, як себе поводить «Укрзалізниця». Зустрічі проведені не були, редагування могли бути якісь були одиничні, неістотні. А основні правки для бізнесу дуже важливі залишилися без зміни. Тому тільки спільна робота з доопрацювання договору. Тим більше що зараз у кожного підприємства контрагента є укладений договір з «Укрзалізницею». Тому, у чому поспіх? У чому така необхідність? Тим більше в період пандемії, економічного повсюдного спаду настільки істотно змінити умови гри», - підкреслила Петриченко.

Нагадаємо, раніше компанія «Укрметалургпром» заявила про тиск «Укрзалізниці» на вантажовідправників з метою змусити їх погодитися на укладання з 1 липня нового дискримінаційного договору з УЗ про організації вантажоперевезень. У компанії нагадали, що в «Укрзалізниці» формально поставилися до рекомендацій Антимонопольного комітету на доопрацювання нової редакції договору з урахуванням зауважень учасників ринку і більшість спірних питань, на які вказували перевізники, залишилися без змін. А також закликали заборонити введення в дію нового договору з 1 липня та продовжити строк дії нинішнього до завершення доопрацювання його нової редакції.