Про це заявив депутат народний депутат Микола Кучер.

«Для аграріїв це погано, а чому зроблено це? В «Укрзалізниці» вирішили, що тарифи вони не зможуть збільшити, а збільшені в цих нових договорах додаткові послуги. Відповідно, вони всю свою неорганізованість і всю свою безтолковість в деяких випадках перекладають на бізнес», - сказав Кучер.

За його словами, зростання тарифів на перевезення залізницею призведе до здорожчання продукції аграріїв і вітчизняні експортери втратять свої позиції на світових ринках.

«Якщо в «Укрзалізниці» не буде наведений лад, то це буде безкінечний процес і відповідно ці послуги будуть більші і більші і ми будемо неконкурентні на деяких ринках. Тим більше, якщо говорити сьогодні про Україну, яка є надзвичайно великим експортером. То це вдарить не тільки по бізнесу, це вдарить і по наших дорогах, тому що багато хто знову перейде на автомобільні перевезення. І нові дороги, які у нас робляться сьогодні будуть знову перегружені», - пояснив Кучер.

Нагадаємо, раніше міністр інфраструктури Владислав Криклій заявив, що не вдасться обійтися без збільшення тарифів «Укрзалізниці» на вантажоперевезення, зазначивши при цьому, що затвердження нового договору на надання УЗ послуг з організації перевезень вантажів відклали до липня.

Популярні новини зараз

Завжди "світська" Катерина Осадча здивувала шевелюрою на ногах

Ніжки-ниточки: фото змарнілої Заворотнюк налякало користувачів

У Львові лікарню спіймали на "кишенькових " тарифах, ні квитанції, ні чека - "1200 гривень за три хвилини"

Львівських школярів пустять за парти з 1 вересня, але позбавлять найголовнішого - жодної радості, тільки підручники

Показати ще

Водночас ексміністр інфраструктури Володимир Омелян вважає, що підвищення «Укрзалізницею» тарифів на вантажні перевезення в умовах кризи є непродуманим кроком, оскільки це завдасть удару по експортоорієнтованим підприємствам.