Про це заявив ексміністр інфраструктури Володимир Омелян.

«В 2019 році вантажопотік зріс вже на 20% і контейнери, що також важливий показник розвитку української економіки зросли теж на 20%. Ми отримали від цього чудову синергію – і український бізнес отримав додаткові кошти для того, щоб розвивати свої виробництва, і так само українські споживачі почали купувати імпортні товари. А держава почала більше отримувати в бюджет, бо вантажопотік зріс на 20%, ми створили додаткові робочі місця», - розповів Омелян.

Він також звернув увагу, що зросли й доходи самих портів, навіть нині, коли в інших галузях відбувається падіння через коронакризу, доходи портів зростають.

«Навіть в час кризи 2020 року, коли вся економіка України падає, ВВП впав фактично на 8%, промисловість впала більше ніж на 10% українські порти виросли на 11% за першу половину 2020 року», - наголосив Омелян.

Нагадаємо, раніше екс-прем’єр-міністр Володимир Гройсман наголошував, що зниження портових зборів підвищить конкурентоздатність українських портів в Чорноморському регіоні.

Популярні новини зараз
Учням 9-х класів повернуть обов'язкові іспити: що складатимуть Що робити, якщо генератор сусідів заважає своїм шумом Підвищення тарифів на світло: коли та на скільки подорожчає МОН міняє правила вступу до вузів
Показати ще

Водночас виконавчий директор Української асоціації виробників феросплавів та іншої електрометалургійної продукції Сергій Кудрявцев звертав увагу, що портові збори в українських портах найвищі серед країн Чорноморського регіону і вони економічно не обгрунтовані, їх потрібно знижувати.