"Падіння рейтингу Зеленського практично не впливає на рейтинги представників колишніх урядів та колишніх президентів. Натомість, минулого тижня з'явилася партія із промовистою назвою "Перемога Пальчевського". Її лідер медійна фігура, що зможе трансформувати впізнаваність у політичний капітал і вступити в боротьбу за "протестний електорат", - пише він.

Эксперт також зазначає, що Пальчевский вибрав правильну стратегію спілкування з виборцями. На його думку, такий підхід може отримати високу електоральну підтримку.

"З усіх претендентів Пальчевський розпочинає найбільш обережно, декларуючи в якості власних цілей "вирішення соціальних проблем". Це безпрограшний варіант, бо соціальні питання завжди привертають увагу, і це дозволяє уникати найбільш суперечливих тем. Дехто вже успішно реалізував цю технологію. Ну і що далі? А далі на нас чекатиме перезавантаження пропозицій на "політичному ринку" та зміну його ландшафту, тенденції до чого помітні уже зараз", - додав на завершення П.Олещук.