Про це заявив директор спеціальних проектів науково-технічного центру «Психея» Геннадій Рябцев, коментуючи звернення «Укртатнафти» до в.о. міністра енергетики щодо введення спецмита на дизпаливо.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися«Немає жодних підстав для цього, ніякого обґрунтування компанія не надала для того, щоб це було здійснено. Крім того, ніхто не буде запроваджувати все це заднім числом», - сказав Рябцев.
За його словами, «Укртатнафта» реалізує власну політику і намагається відвоювати ринок нафтопродуктів, на якому її потіснили російські постачальники дизпалива.
«Російське дизельне паливо шкодить українській «Укртатнафті», оскільки воно є дешевшим за ту продукцію, яку випускає «Укртатнафта», і це не дозволяє «Укртатнафті» заробляти. Тобто, фактично російське дизельне паливо витіснило з ринку аналогічну продукцію «Укртатнафти». Тому цілком зрозуміло, що керівництво цього підприємства хоче відвоювати ринок в будь-який спосіб. Зрозуміло, що їм нецікава думка споживача. Їм потрібно отримати якомога більший прибуток», - пояснив Рябцев.
Він також наголосив, що запровадження мита чи квотування призведе до здорожчання дизпалива для кінцевого споживача.
Нагадаємо, раніше ПАТ "Укрнафта", АТ "Укртатнафта" і АТ "Укргазвидобування" зверталися зі спільною заявою до Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства за фактом нібито антиконкурентних дій при поставках в Україну російського дизельного палива і скрапленого газу, і вимагали введення на них мит в розмірі 8,46%.
Однак Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі при Мінекономрозвитку вирішила не порушувати антисубсидиційного розслідування щодо імпорту в Україну дизпалива і скрапленого газу, тобто відмовилася ввести мито, відповідне рішення комісії було опубліковано 25 червня у виданні «Урядовий кур'єр».