Гостра необхідність реформи залізничної галузі та Укрзалізниці оголилася в період кризи, пов'язаного з карантином у зв'язку з коронавірусом COVID-19. Про це пише Апостроф в матеріалі «В Укрзалізниці великі проблеми: злетять ціни на квитки».

"Раніше це можна було заговорити, а зараз впали перевезення, і потрібно рубати хвости. А коли рубають хвости, починається щурячий писк. І як вони збираються рубати ці хвости, незрозуміло, так як там висить стільки корупційних схем", - підкреслив експерт громадської компанії "Європатруль" В'ячеслав Коновалов.

Колишній заступник міністра інфраструктури Олександр Кава поділяє думку про те, що головною проблемою "Укрзалізниці" є некомпетентність членів правління і наглядової ради компанії, яких потрібно виганяти в найкоротші терміни".

На думку експертів, не вирішити проблеми Укрзалізниці, але хоча б їх може істотно зменшити продаж так званих непрофільних активів компанії. На думку В'ячеслава Коновалова, за них можна виручити як мінімум 5 мільярдів гривень. "А, якщо постаратися, то й усі 15 мільярдів", - додає він.

Нагадаємо, президент Володимир Зеленський на прес-конференції з нагоди першої річниці президентства заявив, що до питання реформи "Укрзалізниці" повернуться через місяць після закінчення карантину, зазначивши, що зараз вона існує тільки на папері.

Популярні новини зараз
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві "Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Показати ще

Народний депутат, член комітету ВР з питань транспорту та інфраструктури Костянтин Бондарєв вважає, що внаслідок реформи "Укрзалізниця" повинна бути розділена на три окремих бізнесу, що дозволить навести порядок в роботі компанії.