Журналісти провели розслідування про схеми "соросят", Лещенка в Укрзалізниці. Про це повідомив Klymenko Time.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Друзі, почнемо відразу з головного, а доказову базу покажемо в самому тексті розслідування. Отже, нам вдалося з'ясувати, що Сергій Лещенко та інші соросята в "Укрзалізниці" працюють у цьому залізничному монополісті, забезпечуючи багатомільйонні контракти на закупівлю дизельного палива за завищеними цінами… Томашу Фиале! Партнеру Джорджа Сороса в Україні з політичних і бізнес-проектів. Робить це Фіала приховано, через підставних осіб", - пише журналіст.
Колишній народний депутат Сергій Лещенко зараз працює в наглядовій раді УЗ і отримує за 300 тисяч гривень. Журналісти спробували розібратися з "дизельними схемами" і не тільки.
"Українські компанії (і в тому числі, підкреслимо, державні) дизпаливо купують значно дорожче європейських цінників. І це незважаючи на накопичені величезні запаси дизпалива в Україні.
При цьому члени наглядових рад державних компаній (знову ж привіт Сергію) не підраховують, які втрати несуть держкомпанії у зв'язку із закупівлею дизпалива майже в два рази вище європейських. Правильно. А навіщо? Якщо ці просто-таки надприбутки отримують свої правильні люди.
Ну і що ще більш важливо в цій ситуації – як виявилося, ця ціна закупівлі – розрахункова і попередня. Вона НЕ є остаточною. Весь фокус у тому, що в договорі прописується формульне ціноутворення: ціна прив'язана до курсу валюти на день отримання рознарядки від філії «ЦВТ» АТ «Укрзалізниця» на поставку палива та світових котирувань Platts за десять днів перед отриманням цієї рознарядки. Тут ключові слова «день одержання» рознарядки, які дозволяють маніпулювати з цінами і отримувати додатковий навар постачальнику дизпалива.
При цьому як ці ціни змінюються у бік збільшення – ніхто громадськості звичайно ж не розповідає", - викрили схему журналісти.
Крім того, є нюанси в тому, хто отримує такі надприбутки, про які навіть мріяти не можуть європейські країни.
"Спочатку відзначимо важливий момент – фланг "соросят" вже давно і уважно придивлявся до ринку дизельного палива. Там їх основним конкурентом і противником в період правління Зеленського став Ігор Коломойський. Яке вдале для них збіг! Адже тепер його можна "мочити" і з цього флангу, не в мінус війні зі структурами Коломойського на інших фронтах. І ось ми вже бачимо, як грантоїдських ресурси на кшталт "Острова" захоплено "мочать" Коломойського в темі дизельного палива", - стверджують журналісти.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, пасажири "Укрзалізниці" розповіли про поїздки в умовах ковид.
Як повідомляв Знай. ua, українцям анонсували продаж квитків ще на п'ять напрямків: куди можна їхати без проблем.
Також Знай. ua писав, що укрзалізниця відновила харчування у поїздах, що зможуть замовити пасажири.