По це заявив голова правління компанії Володимир Жмак під час круглого столу в Європейській бізнес-асоціації, передає Укрінформ.

"Теза про те, що потрібно всюди збільшувати тарифи (на вантажні перевезення - авт.), помилкова, тому що в нас будуть напрямки, де ми будемо зменшувати тарифи", - зазначив Жмак.

Він пояснив, що планує, зокрема, збільшити частку вантажних перевезень залізницею до порту в Одесі. "Для цього, я припускаю, потрібно буде зменшувати тарифи, а не тільки їх збільшувати", - додав очільник УЗ.

За словами Жмака, нині в компанії працюють над підготовкою економічного обґрунтування нових тарифів.

Нагадаємо, у травні Міністерство інфраструктури України опублікувало на своєму сайті проект закону, який передбачає створення Національної комісії, що здійснює регулювання у сфері транспорту. Бізнес поставився до проекту документа стримано, в першу чергу через сумнівну незалежності органу, а також джерел його фінансування. В кінці червня профільне міністерство оприлюднило оновлений варіант законопроекту.

Популярні новини зараз
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Показати ще

Як альтернатива, в кінці липня, у Верховній Раді групою депутатів був зареєстрований законопроект про НКРТ №3927. Олександр Скічко, член транспортного комітету парламенту, глава підкомітету з питань залізничного транспорту, каже, що при його розробці намагалися врахувати всі зауваження бізнесу, і вже з вересня над документом почнеться робота в комітеті.