Про це заявив народний депутат України Муса Магомедов.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа словами депутата, практика перевезення вантажів залізницею за окремим графіком всього за 20% доплату-корупційна. Але вона нарешті припинена, і всі вантажовідправники поставлені в рівні умови – за прискорене перевезення вантажу потрібно платити вдвічі дорожче.
"Є правила перевезень. Вони затверджені. І там сказано: якщо перевозити поза графіком, це має коштувати на 100% дорожче. А ситуація, при якій за доплату в 20% ламаються маршрути перевезень для всіх інших перевізників, виробників і промисловості – абсолютно ненормальна. Тому я повністю підтримую правила: хочете, щоб вас возили за окремими графіками – значить, платите, як годиться, плюс 100% до тарифу», - сказав Магомедов.
На його думку, виконання "Укрзалізницею" рекомендацій Антимонопольного комітету щодо дотримання норм законодавства щодо тарифів за особливі умови перевезень, свідчить про готовність нового керівництва УЗ подолати корупцію в галузі.
"Те, що ламаються корупційні схеми – свідчення, що в АМКУ ведеться нормальна робота, в УЗ теж є зміни в кращу сторону. Я думаю, що загальні такі дії повинні привести до того, що корупція на перевезеннях буде усунена», - вважає Магомедов.
Нагадаємо, раніше "Укрметалургпром «звернувся до НАБУ і Нацполіції з приводу корупційних схем в» Укрзалізниці", пов'язаних з перевезенням вантажів на особливих умовах. Схема передбачала, що певні компанії замовляли прискорене перевезення вантажів за доплату в 20% замість належних 100%. В результаті маршрути перевезень були змінені, а втрати гірничодобувних підприємств перевищили 50 млн доларів.