«Укрзалізниця» має відмовитись від практики вирішення фінансових проблем виключно підвищенням тарифів на перевезення, потрібно подолати корупцію в компанії. Про це заявив народний депутат України, член комітету з питань транспорту та інфраструктури Олександр Скічко.

«Зазвичай, підвищення тарифів, коли відбувається в «Укрзалізниці» - це не тому що воно є виправданим, а тому, що в «Укрзалізниці» є проблеми, які треба вирішувати, і найкраще це вирішувати за рахунок бізнесу, за рахунок користувача послуг, яким безпосередньо є бізнес чи пасажири», - пояснив Скічко.

На думку депутата, «Укрзалізниця» має підвищувати свою ефективність і прибутковість, в першу чергу за рахунок боротьби із внутрішньою корупцією та за рахунок оптимізації витрат.

«Сьогодні, коли залізниця вкладає в тариф всі ті затрати, які несе компанія, вона автоматична вбиває бізнес, який користується послугами «Укрзалізниці»… Якщо ми будемо вкладати в тариф переплати на закупівлях «Укрзалізниці», витрати за утримання вокзалів, за утримання непрофільних активів і т.д., то в результаті ми будемо мати те, що маємо сьогодні», - вважає Скічко.

Він також наголосив, що навести лад в тарифоутворенням зможе незалежний регулятор, законодавчу основу для створення якого вже підготували депутати.

Популярні новини зараз
Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone Зобов'язали передати списки: ТЦК посилює "полювання" на ухилянтів Штрафи від 3,5 тисяч гривень: "Газмережі" попередили власників газових плит та колонок Українцям виплатять по 10 800 гривень на особу: хто отримає нову допомогу
Показати ще

«Має бути створена Національна комісія з питань регулювання на транспорті і відповідний законопроект вже зарєєстрований в ВР. Ми найближчим часом маємо розглядати його в Комітеті, зараз же проходять консультації з основними стейк-холдерами», - повідомив Скічко.

Нагадаємо, раніше «Укрметалургпром» звернувся до НАБУ та Нацполіції з приводу корупційних схем в «Укрзалізниці», пов'язаних з перевезенням вантажів на особливих умовах, що передбачають 20% доплату за пришвидшене перевезення вантажів, в результаті чого втрати гірничодобувних підприємств перевищили 50 млн доларів.

Водночас ексміністр інфраструктури Володимир Омелян назвав істотними недоліками в роботі міністра інфраструктури сумнівну кадрову політику і масштабну корупцію в "Укрзалізниці", а також порадив керівництву Мінінфраструктури і "Укрзалізниці" пошукати фінансовий ресурс не підняттям тарифів на вантажні перевезення, а зосередитися на подоланні корупції, втрати від якої складають 15-20 млрд грн на рік.