Про це повідомив екс-директор з економіки та фінансів АТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев в інтерв'ю РБК-Україна.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Потрібно розрахувати правильне тарифоутворення, і тільки тоді можна застосовувати якісь коефіцієнти. Але до того, що існує сьогодні, це економічно недоцільно. Ринок проти цього. Тому що базовий на сьогоднішній день тариф повинен бути перерахований», - сказав Рязанцев.
Він також підкреслив, що в тариф не повинні включатися витрати, не пов'язані з перевезенням.
"Потрібно чітко порахувати, які на сьогоднішній день активи беруть участь у перевізному процесі, і яка кількість людей. Відповідно, це повинно бути чітко надано, показано ринку, і на підставі цього повинна була розрахуватися нова вартість», - пояснив Рязанцев.
На його думку, при нинішньому складі наглядової ради "Укрзалізниці" очікувати проведення реформи тарифоутворення не варто, оскільки члени наглядової ради в цьому не зацікавлені.
"Через чехарду з керівниками (УЗ - ред.) вже нікому немає діла до ринку. У підсумку і ринок незадоволений, і компанія, за великим рахунком, знаходиться в ситуації, коли вона надає свої послуги за тарифами, не пов'язаними ні з чим. Ні з ринковою ціною, ні з собівартістю. Тому при сьогоднішньому складі Наглядової ради реформи точно не буде», - вважає Рязанцев.
Раніше Андрій Рязанцев заявив, що член наглядової ради "Укрзалізниці" Андерс Ослунд лобіював інтереси Віктора Пінчука, просуваючи розширення співпраці УЗ з банком «Кредит-Дніпро», а інший член наглядової ради - Сергій Лещенко-не бореться з корупцією, а лобіює інтереси того, хто забезпечив його призначення.
У свою чергу народний депутат України Максим Бужанський раніше заявляв, що призначення Сергія Лещенка членом Наглядової ради «Укрзалізниці» було корупційним.