Народні депутати хочуть віддати всі міжнародні поштові відправлення одній-єдиній компанії "Укрпошті". В результати, постраждають всі-і клієнти через низьку якість послуг, і приватні компанії, яким доведеться звільняти співробітників.

Експерти говорять про спроби перетворити «Укрпошту» на монополіста на ринку міжнародних поштових відправлень. Днями у Верховній Раді зареєстровано законопроєкт № 4353 - »про Поштовий зв'язок". Даний документ фактично обрізає іншим - приватним - поштам можливість працювати на міжнародному ринку. В результаті законодавчих змін серйозно постраждають компанії дистанційної торгівлі, що пересилають товари з-за кордону (оператори e-commerce і каталожної торгівлі), і одержувачі відправлень – споживачі послуг доставки. У нерівних умовах також опиняться всі приватні оператори ринку поштових послуг.

Залишає право тільки "Укрпошті" визначати місця міжнародного поштового обміну, в той час, як приватні оператори поштового зв'язку таке право втратять. І тут важливий нюанс: "Укрпошта" не має ні достатньої матеріально-технічної, ні людського ресурсу для одноосібної присутності на ринку міжнародних поштових відправлень.Ще один важливий момент: прийняття даного законопроєкту - пряме порушення Угоди про асоціацію України з Євросоюзом. Авторам даного проєкту закону має бути добре відомо, що введення цієї норми ставить хрест на статті 110 цієї Угоди. У ній йдеться про запобігання монополістичній практиці в секторі поштових і кур'єрських послуг. Наслідки таких порушень для України можуть бути найнеприємнішими...

Є й чимало інших вузькопрофільних моментів, які викликають на ринку перевезень питання. Зокрема, зміни в діяльності кур'єрських послуг, які пропонують зрівняти з поштовими, можуть привести до плутанини з оподаткуванням.

Втім, головна проблема полягає в тому, що Україна в цій ситуації відвертається від європейських стандартів. Монополія для державної поштової служби створена в таких країнах як Росія, Казахстан, Білорусь. Чи варто говорити, що це не той список країн, до яких ми прагнемо…

За інформацією Lenta.UA, даний документ активно просував через Міністерство інфраструктури гендиректор "Укрпошти" Ігор Смілянський. При цьому, ні про які консультації з гравцями ринку мова не йшла: зацікавлені особи явно мають намір пропхати законопроєкт швидше і без обговорень.

Популярні новини зараз
Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня ПриватБанк без розбору блокує платежі українців: покупки перетворилися на "лотерею" Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу Один день – 1 гривня: "Київстар" підказав як користуватися послугами майже задарма
Показати ще

До чого це призведе? Як розповіли нашому виданню учасники ринку, якщо закриють можливість приватним компаніям займатися міжнародними перевезеннями після прийняття закону, це призведе до масових звільнень персоналу. На вулиці ризикують опинитися десятки тисяч людей. Чи варто говорити, що зараз, під час складної економічної ситуації в країні, викликаної карантином, це призведе до жахливих наслідків.