Тому Держрегуляторслужба, яка відхилила ініціативу Міністерства інфраструктури скоротити термін служби вантажних вагонів, врятувало ситуацію. Про це заявив народний депутат, голова Незалежної профспілки гірників України Михайло Волинець.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа його словами, якби було ухвалено рішення, запропоноване Мінінфраструктури, на ринку перевезень виник би гострий дефіцит рухомого складу. Це, на думку депутата, відчули б в усіх секторах економіки.
«Якби штучно ще вилучили частину вагонів, то просто зупинили би дальше в подальшому роботу вугільних шахт, металургійних підприємств, аграрний сектор, фактично всі сектори економіки», - розповів Волинець.
Саме тому, наголосив депутат, рішення Державної регуляторної служи, яка відмовилась погоджувати відповідний проект наказу Мінінфраструктури – « це безперечний позитив».
Нагадаємо, Державна регуляторна служба (ДРС) не погодила проект наказу, яким Мінінфраструктури збиралося скоротити термін експлуатації вантажних вагонів.
Раніше екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян заявляв, що раптове списання всіх старих вагонів неприпустиме, оскільки це може спричинити проблеми на ринку перевезень. На його думку, потрібно встановити перехідний період.
Водночас в «Укрметалургпромі» наголошували, що прийняття Мінінфраструктури рішення про обмеження терміну використання вантажних вагонів призведе до дефіциту вагонів, скорочення промислового виробництва та підвищення тарифів на залізничні перевезення.