Рішення Держрегуляторслужби, яка заблокувала списання залізничних вагонів через вік, дозволить бізнесу заробляти в кризу, а не нести збитки через дефіцит рухомого складу. Про це заявив народний депутат України, член Комітету ВР з питань транспорту та інфраструктури Костянтин Бондарєв.

«У вагонах вищої математики немає насправді - це залізо, яке ходить досить багато років, і може ще експлуатуватися. Списання вагонів через вік - це дурість чистої води", - сказав Бондарєв.

На його думку, для» Укрзалізниці " першочерговою є проблема високої зношеності залізничних колій, і саме в їх ремонт зараз необхідно інвестувати, а не в оновлення вагонного парку. Він також підкреслив: списання старих вагонів спровокувало б їх дефіцит на ринку перевезень, і бізнес поніс би через це значні збитки.

"Компанії без вагонів заробляти не будуть», - зазначив Бондарєв.

Нагадаємо, Державна регуляторна служба (ДРС) не погодила проект наказу, яким Мінінфраструктури збиралося скоротити термін експлуатації вантажних вагонів.

Популярні новини зараз
Якщо на гривню більше – субсидію не отримаєте. Який дохід повинен бути для пільги Головне за 24 квітня: бунт українців у Польщі, трагедія Каті Репяхової, важливий день та різке підвищення цін Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною
Показати ще

Раніше народний депутат України, член Комітету з питань транспорту та інфраструктури Олександр Скічко заявив, що ініціатива Мінінфраструктури обмежити термін використання залізничних вагонів призведе до списання 89 тисяч вагонів, що викличе дефіцит рухомого складу і як наслідок - колапс у промисловості та агросекторі.

У той же час генеральний директор Федерації роботодавців транспорту України Володимир Гусак вважає, що рішення про скорочення термінів експлуатації залізничних вагонів вдарило б насамперед по «Укрзалізниці», яка змушена була б списати більшість піввагонів і всі зерновози.