Вчора, 19 вересня 2017 року відбувся круглий стіл, на якому були представлені результати діяльності Комітету Верховної Ради України з питань запобігання та протидії корупції. Обговорювали головний напрямок роботи комітету – антикорупційну експертизу законопроектів.

Більшості виборців чомусь здається, що депутати-антикорупціонери як оті супергерої мають ширяти офісами та маєтками олігархів, гучно викривачі їхні брудні оборудки. Розчарую – не повинні. Це завдання правоохоронців: ГПУ, САП, НАБУ, СБУ, НАЗК тощо. Більше того, якщо ви бачите, що деякі депутати надто захоплюються дублюванням чужих функцій, то задумайтесь – чи не виконують вони чергове замовлення в політико-олігархічних війнах, які роздирають країну?!

Депутати парламентського Комітету з запобігання та протидії корупції концентруються на двох напрямках: розробці антикорупційного законодавства та антикорупційній експертизі законопроектів, які вносяться до зали ВР. Я вже неодноразово писав, що парламентська корупція нічим не краща за чиновницьку, чи судову. Навіть гірша – якщо корупціонери за межами ВР закон порушують, то депутати-корупціонери намагаються легалізувати свої злочинні схеми у ЗАКОНІ!

Щоб їхні злочинні наміри не були реалізованими, наш Комітет ретельно аналізує кожен законопроект на наявність корупційних ознак. І, мушу відзначити, такі ознаки знаходяться.

З 4511 проаналізованих законопроектів 362 виявились корупціогенними. Всі вони були заблоковані.

Популярні новини зараз
Пенсіонери отримають підвищену пенсію: які умови Астролог назвав точну дату закінчення війни – надії на 2024 рік були марними "Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Оля Полякова дізналася, що вагітна після розлучення: як насправді з'явився Буряковський
Показати ще

За результатами роботи Комітету було з'ясовано, що найбільше таких законопроектів подавали представники БПП (134), Опозиційний блок (90) та Народний фронт (70). Тут варто зазначити, що в разі, якщо авторами законопроектів була група депутатів із різних фракцій, то авторство визначалося за фракційністю перших двох депутатів-авторів.

"Загальний залік" не об’єктивно відображає інтенсивність корупційних прагнень представників парламентських фракцій. Фракції різні за чисельністю, тож ми проаналізували співвідношення кількості законопроектів, які були визнані корупційними до кількості депутатів у фракції. Таким чином був встановлений "Індекс корупційності" (ІК).

Тут трійка лідерів докорінно змінюється. В Опозиційного блоку ІК становив 2,093; у депутатської групи Відродження – 1,412; у депутатської групи "Воля народу" – 1,346 на одного депутата фракції.

Втім, є і методологічні проблеми, які вимагають термінового вирішення. До прикладу, досі немає єдиної для всіх органів влади методології антикорупційної експертизи: Верховна Рада України, Кабінет міністрів України, НАЗК користуються різними підходами та індикаторами. А різність підходів, як відомо, створює додаткові корупційні можливості.

З цієї причини у Верховній Раді було створено робочу групу, що опрацьовує проект закону “Про антикорупційну експертизу”, який дозволить звести всі індикатори до єдиного знаменника. Цей революційний законопроект дозволить припинити "броунівський рух" в антикорупційній експертизі та перекрити парламентські механізми узаконення злочинних схем. Про подальший перебіг подій навколо законопроекту буду обов’язково інформувати.

ЗВІТ ПІДГОТОВЛЕНО ГО "РІШУЧІ ГРОМАДЯНИ"