У черговому ексклюзиві журналіст та блогер Олександр Дубинський опублікував дані про вік літаків, які експлуатують "українські low-cost".

Бажання міністра інфраструктури Володимира Омеляна попіаритися на темі low-cost авіаліній - призвело до реєстрації та видачі дозволів на польоти авіакомпаніям, які експлуатують іржавий металобрухт.

Призначений на посаду за квотою Народного фронту, він виконує роль фунта, під прикриттям якого йде дерибан інфраструктури портів, аеропортів, супутніх служб і належних їм грошей.

Однак роль скромного приховувача крадіжки Омеляна явно не влаштовує.

Популярні новини зараз
Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Хто заслужив на пенсію майже 10 000 грн: нова формула ПФУ наповнить вашу кишеню грошима З 28 квітня та до 5 травня: "Нафтогаз" закликав споживачів оглянути газові лічильники З 1 травня доведеться виживати без допомоги: кому перестануть виплачувати субсидію
Показати ще

Він, судячи з усього, хоче залишитися в історії не як людина, з дозволу якого були поховані в "Платинум банку" 0.5 млрд гривень коштів Адміністрації морських транспортних портів і Украероруху - а як реформатор.

В принципі, реформаторські ідеї Омеляна по типу "гіперлупа" теж можна було б вважати нешкідливими. Коли (і якщо) ця технологія добереться до України - про Омеляна ніхто вже й не згадає.

Але є і дуже небезпечна тема, в яку міністр вліз виключно заради піару, сам не розуміючи можливих наслідків.

Мова йде про спроби представити його роботу в Мінінфра - як діяльність, спрямовану на розвиток в Україні ринку дешевих авіаквитків-перевезень.

Тема приходу нових авіакомпаній, які можна було б назвати low-cost, і внести в слайдики про успішну роботу міністра - стала ідеєю фікс Омеляна.

В результаті чого на авіаційному ринку з'явився, наприклад, перевізник SkyUp, який Омелян встиг представити як національний low-cost.

Засновником SkyUp виступило ТОВ ACS-Україна Тетяни і Юрія Альба, яким також належить туроператор JoinUp. Ще однією авіакомпанією сімейства Альба є компанія Bravo Airways.

Саме цей туроператор і його дочірні авіакомпанії стали фігурантами лютує зараз в Україні туристичного скандалу: тисячі українських сімей опинилися заручниками авіа-перевізників, які не можуть виконати обіцяні рейси.

Тепер найцікавіше: в результаті дефіциту бортів, псевдо-лоу-кости почали активно наповнювати свій парк літаками віку 20+ років, які раніше були зняті з експлуатації іншими українськими авіакомпаніями. Зокрема, Аеросвітом.

Старі літаки - спосіб максимально здешевити перевезення.

Нижче я публікую дані реєстру літаків, які сьогодні знаходяться в експлуатації "лоу-костерів" Омеляна - які, по суті, є трунами на крилах.

Зокрема, інцидент з бортом Bravo Airways в Жулянах, який стирається з смуги через відмову реверсу, тільки по чистій випадковості не привів до жертв.

Раніше "Знай.ua" писав про те, що в аеропорт в місті Монастір приїхали українські дипломати в Тунісі. Вони будуть координувати відправку громадян України додому. Про це повідомляє українське посольство в Тунісі.