Влітку 2017 року найбільший європейський лоукост Ryanair не зміг домовитися про рейсах з аеропорту "Бориспіль" у зв'язку з тим, що модель, яку авіаперевізник використовує в Європі, не зовсім підходить для України.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це заявив заступник міністра інфраструктури Віктор Довгань.
Довгань розповів, що у країнах Європи лоукости взагалі нічого не платять адміністрації аеропортів. Там діє угода між лоукостом та аеопортом за якою летовище заробляє за допомогою лише супутніх послуг.
"Коли заходить лоукост в Європі, підписує контракт із аеропортом, і каже:" Я взагалі нічого не буду платити, більш того - ти мені будеш платити за кожне крісло, яке я привезу". Аеропорт каже "окей ", тому що зараз в нього ніхто не літає, і "я буду заробляти на супутніх послугах, на паркінгу, кафе, дьюті-фрі". В Європі, якщо аеропорт показує зростання, більше 200 тис. пасажирів, він має субсидію від Єврокомісії. У нас цього немає. Ми не субсидіюємо аеропорти, навпаки, забираємо кошти в бюджет. Тому ця модель пристосована", - пояснив він.
Матвій Ганапольський розповів по наслідки відмови Ryanair.
Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що українцям пообіцяли власний лоукост.