В період з жовтня по грудень 2017 року парламентські партії витратили 199 мільйонів гривень, 56 з яких - на передвиборну рекламу для нас з вами. З цієї суми 40 млн пішло на рекламні повідомлення з блакитного екрану, і цей показник заслужено стає рекордним.

Таку інформацію педоставляет Комітет виборців України.



"Як і в минулому, напередодні новорічних свят партії масово розмістили рекламу на центральних телеканалах за державні кошти. У 2016 році на це пішло 35 млн, у 2017 році - 40 млн. Таким чином політичні партії привітали українців зі святами за їх же гроші", - розповів глава КВУ Олексій Кошель і зазначив, що з наближенням президентських і парламентських виборів суми витрат на рекламу ростимуть, "а це є негативною тенденцією, що дає підстави говорити про нецільове використання коштів з боку політичних партій".

Згідно з інформацією, найбільше грошей на рекламу направили ВО "Батьківщина" та "Народний фронт": 63% і 33% відповідно. В цілому ці партії витратили на рекламу на ТБ стільки ж коштів, скільки на зарплати (27 млн) і оренду приміщень (15 млн) разом узяті.

Популярні новини зараз
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Показати ще


Так, партія "Народний фронт" заплатила за розміщення реклами на телебаченні 18 млн грн. Засоби отримали ТОВ "Медіапартнество", "Глобал медіа груп", "Старлайт Бренд Контент", діяльність яких експерти пов'язують з такими телеканалами як ICTV, СТБ, Новий канал і інші.

"ВО "Батьківщина" витратила на рекламу по ТБ 10 млн грн. З них понад два мільйони було заплачено за виступи на телеканалі" Інтер ", 96 тис. - за виступ на телеканалі ICTV. Також понад чотири мільйони було перераховано за виступи ТОВ "Старлайт бренд Контент", три мільйони - ТОВ "Глобал медіа груп"", - йдеться в повідомленні.



У КВУ також додають, що значний відсоток коштів на рекламу направили партія "Опозиційний блок", перерахувавши понад п'ять мільйонів гривень з усього шести ТОВ "Інтер реклама центр", і Радикальна партія Олега Ляшка, яка витратила на рекламу по ТБ два мільйони гривень, з них понад 950 тис. отримало "Інформагентство" 112-Україна "", ще 800 тис. - ТОВ "Телеканал" Прямий "". БПП "Солідарність" витратила на рекламу по ТБ 8% від всіх коштів, а об'єднання "Самопоміч" - 1%.



Як зазначається, з витрачених 199 млн грн - 197 млн ​​є кошти державного бюджету України.

Нагадаємо, раніше інформаційний портал "Знай.ua" писав про те, що українцям вирішили влаштувати дефолт під передвиборний шумок: що буде відбувається з валютою протягом 2018 року, докладно розповіли експерти.