Секретар РНБО Олександр Турчинов доповів Президентові Петру Порошенку про розслідування щодо інформації, оприлюдненої The New York Times про можливу передачу  Україною ракетних технологій до КНДР.

Доповідь опублікувала прес-служба Ради національної безпеки.

Робоча група констатувала, що Україна не могла передати такі технології. Окремо наголошено, що розробником двигуна РД-250 є російське підприємство НВО "Енергомаш".

"З 1991 року ракетні двигуни РД-250 та його модифікації в Україні не вироблялися. Технологічну лінію з випуску цих двигунів на  ДП "ВО "Південмаш" було демонтовано у 1994 році. З цього часу в Україні відсутні потужності для виробництва таких двигунів", - наголошено у звіті.

Більше того, робоча група вважає статтю у The New York Times "елементом інформаційного прикриття та відволікання уваги світової спільноти від імовірної участі РФ у реалізації північнокорейських ракетних програм".

Популярні новини зараз

Ані Лорак різко змінилася, тепер вона блондинка і схожа на дівчинку-підлітка: "Бойфренд не впізнає"

Красуня-донька Ольги Сумської оголила пишне декольте в сміливій сукні: "Ви про що подумали?"

У Львові помер легендарний професор - життя присвятив науці

Спортивна донька Ющенка у червоному купальнику заткнула за пояс Памелу Андерсен – Малібу чекає

Показати ще

"На думку робочої групи, М. Еллеман був цинічно використаний російськими спецслужбами як одна з багатьох ланок заздалегідь налагодженої РФ системи розповсюдження провокативної інформації", - наголошено у доповіді Турчинова.

З великою ймовірністю спроби дискредитації України в чутливих сферах діяльності з боку Російської Федерації будуть продовжуватися, додав він.

Нагадаємо, як повідомляв "Знай.ua", скандал навколо ймовірної причетності України до стрімкого успіху КНДР та виготовлення ракетних двигунів – ніщо інше, як підступний план Кремля, адже тільки Росія може бути зацікавленою у підриві нашого авторитету.