За часи перебування на посаді Войцеха Балчуна українська залізниця повільно розвалювалася. Хоча раніше цебула чи не єдина державна організація, яка працювала чітко, немов швейцарський годинник.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідну думку висловив нардеп Сергій Тарута.
Політик вважає, що не останню роль у цьому зіграла ситуація на Сході:
"Починалася війна, починалися проблеми, але залізниця завжди показувала і дисциплінованість, і виконання всіх узятих на себе зобов'язань. Балчун розвалив не тільки дорогу, але і команду. Він знищив практично всі відділення, на роботу не показувався. Привіз всіх поляків, абсолютно нічого не інвестував і розповідав про прибуток, якої немає. Це обман. Платити великі заробітні плати можна і потрібно, але тільки змінюючи систему".
За словами депутата, сфера перевезень найближчим часом вийде на новий рівень, адже новий очільник "Укравтодору" повинен стати більш перспективним, у порівнянні іншими:
"Зараз Новак (глава Укравтодору - ред.) Дуже ефективний, про нього немає ніякої негативної інформації. Він дійсно дає хороший імпульс, на відміну від Балчуна. Новак - це людина, яка має і хороший досвід, і порядна. Я завжди говорив: для чиновника високого рівня необхідні три складові. Це професіоналізм, патріотизм і порядність. У Новака є і професіоналізм, і порядність. Патріотизму у нього немає. Запрошувати такого рівня чиновників треба тільки за умови, що у нього є велика стратегія. Стратегія полягає в тому, що за 10 років нам необхідно повністю модернізувати всю дорожню інфраструктуру. Ось під це береться класний фахівець", - підкреслив Тарута.
З особистого досвіду він зробив висновок, що без довготривалого плану і продуманої системи менеджменту не можливо побудувати успішну компанію. А серед чинної влади поки що не знайшлося тих, хто б зарекомендував себе як господар у своїй справі:
"Ні Ахметов, ні Порошенко не були менеджерами. Менеджером був тільки я. Я створював компанію, яку побудував на довірі. З маленької компанії, в яку ніхто не вірив я побудував одну з найуспішніших компаній. І, до речі, першу технологію німецьку в Україні привіз я. Переді мною в тому ж Маріуполі стояла проблема, як нам зробити якісні дороги, тому що люди лаються. Зараз це технологія, яка вже застосовується. Потім її купив і Укравтодор. Він побачив, як ми це зробили. І у нас в Маріуполі дороги стояли по 10-15 років. Більш того, ми навіть частина дороги між Донецьком і Горлівкою зробили", - підсумував він.
Як повідомляв портал "Знай.ua", на підприємстві "Укрзалізниця" щорічно крадуть від 10 до 15 мільярдів.