За часи перебування на посаді Войцеха Балчуна українська залізниця повільно розвалювалася. Хоча раніше цебула чи не єдина державна організація, яка працювала чітко, немов швейцарський годинник.

Відповідну думку висловив нардеп Сергій Тарута.

Політик вважає, що не останню роль у цьому зіграла ситуація на Сході:

"Починалася війна, починалися проблеми, але залізниця завжди показувала і дисциплінованість, і виконання всіх узятих на себе зобов'язань. Балчун розвалив не тільки дорогу, але і команду. Він знищив практично всі відділення, на роботу не показувався. Привіз всіх поляків, абсолютно нічого не інвестував і розповідав про прибуток, якої немає. Це обман. Платити великі заробітні плати можна і потрібно, але тільки змінюючи систему".

За словами депутата, сфера перевезень найближчим часом вийде на новий рівень, адже новий очільник "Укравтодору" повинен стати більш перспективним, у порівнянні іншими:

Популярні новини зараз
Добровільний візит до ТЦК не врятує від штрафу: за що покарають деяких чоловіків Водоканали почали відключати неплатників: який борг вважається "критичним" Чи варто зберігати заощадження у доларах: експерти пояснили, чого чекати від курсу Пенсіонери отримають значну доплату до пенсії: кому і скільки добавлять найближчим часом
Показати ще

"Зараз Новак (глава Укравтодору - ред.) Дуже ефективний, про нього немає ніякої негативної інформації. Він дійсно дає хороший імпульс, на відміну від Балчуна. Новак - це людина, яка має і хороший досвід, і порядна. Я завжди говорив: для чиновника високого рівня необхідні три складові. Це професіоналізм, патріотизм і порядність. У Новака є і професіоналізм, і порядність. Патріотизму у нього немає. Запрошувати такого рівня чиновників треба тільки за умови, що у нього є велика стратегія. Стратегія полягає в тому, що за 10 років нам необхідно повністю модернізувати всю дорожню інфраструктуру. Ось під це береться класний фахівець", - підкреслив Тарута.

З особистого досвіду він зробив висновок, що без довготривалого плану і продуманої системи менеджменту не можливо побудувати успішну компанію. А серед чинної влади поки що не знайшлося тих, хто б зарекомендував себе як господар у своїй справі:

"Ні Ахметов, ні Порошенко не були менеджерами. Менеджером був тільки я. Я створював компанію, яку побудував на довірі. З маленької компанії, в яку ніхто не вірив я побудував одну з найуспішніших компаній. І, до речі, першу технологію німецьку в Україні привіз я. Переді мною в тому ж Маріуполі стояла проблема, як нам зробити якісні дороги, тому що люди лаються. Зараз це технологія, яка вже застосовується. Потім її купив і Укравтодор. Він побачив, як ми це зробили. І у нас в Маріуполі дороги стояли по 10-15 років. Більш того, ми навіть частина дороги між Донецьком і Горлівкою зробили", - підсумував він.

Як повідомляв портал "Знай.ua", на підприємстві "Укрзалізниця" щорічно крадуть від 10 до 15 мільярдів.