За попередніми даними, ахітекторський підрозділ південнокорейської компанії Samsung - SAMOO Architects&Engineers - не брала участі в проектуванні аеропорту Сімферополь в окупованому Криму, незважаючи на перемогу у відповідному тендері.

Про це йдеться у відповіді МЗС України на запит Крим.Реалії.

Причиною відмови стала "політична чутливість проекту".

"У 2015 році SAMOO Architects&Engineers взяла участь і виграла в міжнародному тендері з реалізації проекту, про політичну чутливість якого на той час інформації не було. Згодом, SAMOO Architects&Engineers відмовилася від участі в реалізації проекту", - йдеться у відповіді.

У SAMOO Architects&Engineers відмовилися від коментарів.

Популярні новини зараз
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Показати ще

На сайті російської компанії Aсons Pro - підрядника будівництва - південнокорейська Samoo Architects & Engineers значиться як розробник архітектурної концепції аеропорту.

Знай.uа також нагадує, стало відомо про те, що oкупанти збудували Кримський міст, щоби збільшити потік транспорту з материкової частини Росії на півострів, і тим самим "підвищити стійкість анексії" Криму.

Про це заявив військовий журналіст, координатор групи "Інформаційний опір" Костянтин Машовець в інтерв'ю одному з видань.

За його словами, загалом Кримський міст за призначенням він може виконувати найрізноманітніші функції, незважаючи на те, що його будівництво викликало багато запитань в інженерно-технічному відношенні.

Він зауважив, що питання, пов'язані з надійністю споруди, перетворилися в якусь гру у вгадайку: встоїть або впаде?

Також в Україні підрахували, що будівництво і відкриття Керченського мосту завдала країні збитків у сумі 105 млрд гривень. Про це заявив віце-прем'єр-міністр Володимир Кістіон на заході Ukrainian Ports Forum-2018 в Одесі.

Будівництво, за його заявою, завдало величезної непоправної шкоди екосистемі Чорного та Азовського морів. Він оцінюється в 105 мільярдів гривень. Збитки економічного характеру було оцінено в 500 мільйонів гривень.