Окупанти збудували Кримський міст, щоби збільшити потік транспорту з материкової частини Росії на півострів, і тим самим "підвищити стійкість анексії" Криму.

Про це заявив військовий журналіст, координатор групи "Інформаційний опір" Костянтин Машовець в інтерв'ю одному з видань.

За його словами, загалом Кримський міст за призначенням він може виконувати найрізноманітніші функції, незважаючи на те, що його будівництво викликало багато запитань в інженерно-технічному відношенні.

Він зауважив, що питання, пов'язані з надійністю споруди, перетворилися в якусь гру у вгадайку: встоїть або впаде?

Популярні новини зараз
Пенсіонери отримають підвищену пенсію: які умови Астролог назвав точну дату закінчення війни – надії на 2024 рік були марними Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Оля Полякова дізналася, що вагітна після розлучення: як насправді з'явився Буряковський
Показати ще

Проте, журналіст додав, що фактично стабільність утримання Криму окупантами багато в чому залежала від транспортної інфраструктури та сполучення з ним з боку Росії.

"Я допускаю, що міст повинен був зняти напругу в цьому питанні для агресора, тобто різко збільшити транспортний потік на анексовану територію і, таким чином, підвищити стійкість анексії. Але насправді міст поки експлуатується в аварійному режимі, повноцінні випробування його як складної технічної споруди не проводилися. Знаючи рівень російських технологій, у мене дуже багато запитань щодо його прямого використання", – наголосив Машовець.

Нагадаємо, 15 травня президент Росії Володимир Путін відкрив Кримський міст, запустивши рух по ньому. Водночас, Президент України Петро Порошенко заявив, що незаконне будівництво російськими окупантами Керченського мосту є черговим свідченням нехтування міжнародним правом зі сторони Кремля.

Як раніше передавав портал "Знай.ua", скандальний міст через Керченську протоку окупанти так і не добудували – коли цей "об'єкт" офіційно відкрили для руху транспорту, він був готовий тільки на половину. Нещодавно у Росії з невідомих причин вирішили звільнити людину, яка завідувала цим сумнівним проектом.

Мова йде про керівника позавідомчої охорони міністерства Ігоря Шерстнікова, відповідального за " транспортну безпеку Керченського мосту" і підходів до нього в анексованому Криму. Розпорядження про позбавлення його посади видав міністр транспорту Росії Євген Дітріх.