Ряд українських інтернет-сайтів передрукували новину про роботу НАБУ і готовності відомства пред'явити звинувачення оточення президента України з іноземного видання Politics News, незважаючи на те, що інформація була опублікована на комерційній основі.

Так, на сайті першоджерела (http://politics.einnews.com/pr_news/377608796/the-ukrainian-anti-corruption-bureau-is-ready-to-show-suspicion-to-the-entourage-of-the- president), зазначено, що інформація опублікована в розділі політичні прес-релізи, а також в адресному рядку видно, що це pr-новини, а не редакційний контент.

Так, вчора, даний прес-реліз вже пішов по українських сайтах.

"Детективи НАБУ переконані, що Кононенко, будучи так званим смотрящим за енергетичною сферою України, вивів з Державного бюджету України сотні мільйонів доларів", - пише газета Вести і ряд інших сайтів з посиланням на іноземні ЗМІ Politics News.

Таким чином, інформація про діяльність НАБУ і боротьбі з корупцією в Україні просувається через проплачені прес-релізи в іноземних ЗМІ та просувається як прихована реклама вже в українському інформаційному просторі.

Крім того, в статті акцент зроблено на заяві екс-глави СБУ України Валентина Наливайченка, який намагається наростити собі рейтинг для участі в парламентських виборах. Він, ймовірно, також міг стати ініціатором даної pr-кампанії.